Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت و تحت تعقیب قرار گرفتن ۳۰ نفر در این استان به اتهام خرید و فروش رای خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین فاضلی هریکندی در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی در مورد برخورد قوه قضائیه با تخلفات انتخاباتی در این استان اظهار داشت: در این زمینه موضوعی که وجود داشت بحث خرید و فروش رای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه در شهرستان‌های کرج، فردیس، ساوجبلاغ و نظرآباد این موضوع گزارش شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه بحث خرید و فروش رای سبب تحت تعقیب قرار گرفتن مجموعا 30 نفر در این شهرستانها شده است، بیان کرد: برخی از این افراد بازداشت و برخی هم با قرار وثیقه آزاد شدند.

دستگیری 129 نفر از اعضای شوراها و شهرداری‌های استان فارس / شهردار فراری صدرا با همکاری اینترپل دستگیر می‌شودمطالبه ‌مازندرانی‌ها از اعضای شورای ششم / خاطره تلخ دستگیری‌ها نباید تکرار شود

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه در خصوص خرید و فروش ادعاهایی شده  و مستنداتی بوده که در حال رسیدگی است ، گفت: حتی یک  مورد از این تخلفات برای ما زیاد است، اما با حجم صندوق‌های رای و تعدد داوطلبان و علیرغم همه اقدامات پیشگیرانه این موضوع به وقوع پیوسته است.

وی گفت: دستگاه قضایی در این زمینه پیگیری های لازم  انجام می‌شود و به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد خرید و فروش رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در بازی فینال جام بانک اسلامی ابوظبی (لیگ کاپ) فوتبال امارات، تیم الوحده در حالی که مثل همیشه احمد نوراللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 20:15 جمعه شب در استادیوم محمد بن زاید مقابل العین، فینالیست لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

احمد نوراللهی که در فصل جاری لیگ کاپ امارات فوق‌العاده کار کرده و توانسته بود چهار گل بزند و یک پاس گل بدهد، نزدیک بود در شروع دیدار مقابل العین گلزنی کند و الوحده را پیش بیاندازد، اما ضربه او تبدیل به گل نشد.

ستاره ایرانی الوحده که در لیگ برتر امارات چهار گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده بود، این انگیزه را داشت در مسابقه حساس فینال جام بانک اسلامی هم گلزنی کند، اما ضربه او از پشت محوطه جریمه در دقیقه 6 به تور کنار دروازه اصابت کرد.

العین که هفته قبل شگفتی‌ساز شده و با عبور از سد الهلال عربستان به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود، مقابل یاران نوراللهی نتوانست کاری از پیش ببرد و در دقیقه 15 روی توپ ارسالی از میانه زمین و ضربه سر پیمنتا پرس گل اول بازی را دریافت کرد.

در ادامه العین در باز کردن دروازه الوحده ناموفق بود تا یاران نوراللهی با کسب پیروزی یک بر صفر در این بازی به قهرمانی در جام بانک اسلامی ابوظبی دست پیدا کنند.

احمد نوراللهی که سال گذشته همراه با شباب الاهلی به قهرمانی در لیگ برتر امارات رسیده بود، حالا هم همراه با الوحده به یک جام دیگر در فوتبال این کشور دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | تعقیب در خیابان
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!