Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@19:04:50 GMT

تداوم روند صعودی بورس در سومین روز هفته

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۹۲۹۲

خبرگزاری آریا - شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش 4 هزار و 837 واحدی معادل 0.42 درصد به یک میلیون و 168 هزار و 594 واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد 32 واحدی به 17 هزار و 319 واحد رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، امروز تالار شیشه‌ای، در معاملات سومین روز هفته (دوشنبه سی و یکم خردادماه 1400)، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش 1249 واحدی معادل 0.42 درصد به رقم 301 هزار و 954 واحد رسید.
شاخص کل هم وزن نیز، با رشد 137 واحدی معادل 0.04 درصد، عدد 370 هزار و 25 واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش 88 واحدی به رقم 237 هزار و 625 واحد رسید.
همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 4254 واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و 644 هزار واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با 3898 واحد افزایش به رقم 860 هزار و 732 واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با 8553 واحد افزایش همراه بود و عدد 2 میلیون و 344 هزار واحد را به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی شستا، وتجارت، رمپنا، فارس، خودرو و وبصادر با بیشترین افزایش، تاثیر مثبتی در روند شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی فولاد، فملی و تاپیکو، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
با پایان فعالیت بازار سرمایه در شومین روز هفته، معامله‌گران بورس 9 میلیارد و 309 میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب 562 هزار و 701 نوبت معامله و به ارزش 63 هزار و 431 میلیارد ریال داد و ستد کردند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۴۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۵۴۵  واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳