Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف»‌ سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) بر باقی‌ماندن آمریکا در لیست «کشورهای غیردوست» تاکید کرد.

به نوشته وبگاه شبکه «ریانووستی»، پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت: «هیچ دلیلی برای تغییر رویکرد در قبال ایالات متحده، به عنوان یک کشور غیردوست نمی بینیم و منتظر اجرای تصمیمات نشست رئیس‌جمهور [ولادیمیر] پوتین و رئیس‌جمهور [جو] بایدن هستیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تصریح کرد: «مسکو درک می‌کند که ایالات متحده به سیاست خود برای محدود کردن روسیه ادامه خواهد داد».

سخنگوی کاخ کرملین درباره تهدید مقام‌های واشنگتن به اعمال تحریم‌های بیشتر بر مسکو نیز اظهار داشت: «ما از تحریم‌های احتمالی آمریکا علیه روسیه مطلع هستیم و گزینه‌ها [برای پاسخ‌دادن] را بررسی می‌کنیم».

از زمان روی کار آمدن بایدن به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، تنش‌ها میان واشنگتن و روسیه در خصوص طیفی از موضوعات از جمله اتهام‌زنی واشنگتن به مسکو در خصوص تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و همچنین حمله سایبری به نهادهای دولتی و امنیتی آمریکا تشدید شده است.

چهارشنبه هفته قبل «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «جو بایدن» همتای آمریکایی او برای اولین‌بار بعد از ۱۰ سال، در ژنو با یکدیگر دیدار و درباره مسائل مختلفی رایزنی کردند.

این دو در بیانیه‌ای بعد از پایان دور اول مذاکرات در ژنو گفتند: «ما خاطر نشان می‌کنیم که ایالات متحده و روسیه نشان داده اند که حتی در دوره‌های پرتنش می‌توانند در اهداف مشترک قابل پیش بینی در حوزه راهبردی، کاهش خطر درگیری‌های نظامی و تهدید جنگ اتمی پیشرفت کنند».

پسکوف پیش از این نیز تاکید کرده بود علی‌رغم دیدار رؤسای جمهور آمریکا و روسیه در ژنو، دلیلی برای حذف دولت واشنگتن از لیست کشورهای غیردوست وجود ندارد.  (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا روسیه دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # جو بایدن ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند