Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:32:57 GMT

شوخی اسکوچیچ با منصوریان در شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۹۴۸۹

شوخی اسکوچیچ با منصوریان در شبکه‌های اجتماعی

دراگان اسکوچیچ در مصاحبه شب گذشته با محمدحسین میثاقی در قسمتی از برنامه چند باری به نام علیرضا منصوریان اشاره کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منصوریان سرمربی تیم  آلومینیم اراک در ابتدای انتخاب اسکوچیچ در شرایطی که به عنوان کارشناس برای بازی استقلال و پرسپولیس حضور یافته بود اظهارات تندی را علیه سرمربی کروات به زبان آورد و انتخاب او را نشات گرفته از روابط مافیایی فوتبال ایران اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال و با گذشت یک سال و نیم و عملکرد خوب ایران در بحرین منصوریان به جمع حامیان اسکوچیچ در آمد و پیش از دیدار با عراق در شبکه ورزش جملات محبت آمیزی در مورد سرمربی تیم ملی به زبان آورد. او در خلال بازی‌های ایران  پیش از اتمام مسابقات اعلام کرد از کادر فنی تیم ملی حمایت خواهد کرد.

 

شب گذشته در برنامه فوتبال برتر میثاقی در مورد انتقادات مربیان ایرانی از انتخاب او پرسید و سرمربی تیم ملی اعلام کرد: وقتش را صرف جوابگویی به انتقادات نکرده و با اطمینانی که به خودش داشته سعی داشته با تلاش و کار خوب پاسخ انتقادات را بدهد. در این لحظه میثاقی اصرار کرد اسم فرد خاصی را در زمینه انتقادات از او به یاد می‌آورد بازگو کند که اسکوچیچ گفت: یک بار در برنامه شما فردی با سر تراشیده علیه من صحبت های تندی را مطرح کرد. میثاقی در این لحظه گفت: اگر منظورتان آقای منصوریان است مگر شما باهم دوست نیستید و با هم قهوه نمیخورید و اسکوچیچ در پاسخ گفت: چرا که نه!

 میثاقی دقایقی بعد سوالی در مورد قول‌های افراد مختلف در صورت صعود تیم ملی داده بودند از اسکوچیچ سوال کرد و او پاسخ داد: محمدحسین کنعانی زادگان گفته بود در صورت صعود سرش را می‌تراشد. که میثاقی در جواب گفت: شاید بد نباشد که شما هم این کار را بکنید که در این صورت شبیه علیرضا منصوریان می‌شوید! اسکوچیچ هم با خنده این طور پاسخ داد: خیلی هم خوب است که آدم شبیه علیرضا منصوریان باشد.

 

حال یخ روابط برخی از مربیان ایرانی که خود را شایسته حضور در تیم ملی می‌دانستند شکسته شده و احتمالا روابط صمیمانه تری بین آن‌ها و این سرمربی کروات برقرار خواهد شد. پیش از این تعدادی از مربیان مخالف سرسخت اسکوچیچ بودند اما بعضی نیز با سرمربی تیم ملی روابط خوبی داشتند.

تیم ملی ایران آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان (سرمربی) دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان سرمربی دراگان اسکوچیچ سرمربی علیرضا منصوریان سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت ورج، این خبر کمی گیج‌کننده و دور از انتظار به نظر می‌رسد؛ چراکه شبکه اجتماعی فعال در حوزه کسب‌وکار و کاریابی، چرا باید پا به دنیای بازی بگذارد، ولی این مهم اخیرا شکل گرفته است و کاربران لینکدین می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ خود، ۳ بازی گوناگون را انجام دهند.

هرکدام از این ۳ بازی جدید لینکدین را تنها یک بار در روز می‌توانید امتحان کنید. پس از تمام‌شدن نوبت روزانه، کاربر می‌تواند آمار مربوط به عملکردش در بازی را مشاهده کند.

همچنین اطلاعاتی درباره دیگر کاربران و نفرات برتر، همراه با افرادی که در شبکه دوستی شما اقدام به امتحان بازی مشابه کرده‌اند، نمایش داده‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود

به نظر می‌رسد، اینگونه دامنه دنبال‌کردن و متصل‌شدن کاربران به یکدیگر نیز تقویت شود.

کد خبر 849112 برچسب‌ها بازی شبکه‌ اجتماعی اینترنت بازی آنلاین و کامپیوتری

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • کادوی روز معلم معلمان مناطق عشایری سوژه شبکه‌های اجتماعی شد/ عکس
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • (ویدئو) واکنش تند میثاقی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!