Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی خبر داد که با حین بازی کردن با دختر ۹ ساله و بافتن موی سر وی، موفق به سرقت النگوی طلایش شده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مدتی قبل زنی جوان با حضور در پلیس آگاهی درباره سرقت النگوی طلا از فرزند خردسالش شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اظهاراتش به مأموران گفت: ساعت 6 بعدازظهر چهاردهم اردیبهشت ماه دخترم مژده، مقابل خانه با دوچرخه خود در حال بازی کردن بود که ناگهان یک خانم ناشناس شروع به صحبت کردن با فرزندم کرده و بعد از بافتن موی سرش و بازی کردن با آن توانست در یک لحظه با غفلت دخترم، النگو را از دستش سرقت کرده و فرار کند.

بعد از تشکیل پرونده شاکی در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان این پایگاه به آدرس محل سرقت مراجعه کردند.

در ادامه پس از بررسی تصاویر دوربین مداربسته، تصاویر سارق که یک خانم جوان حدوداً 30 تا 40 ساله با مانتوی گل‌دار و روسری طوسی بود، رؤیت و پس از بررسی دوربینهای مجتمع مشخص شد، این شخص فریده نام دارد.

در ادامه پیگیری‌ها، تصویر فریده مورد تأیید شاکی و دخترش قرار گرفت و آنها اعلام کردند که این زن همان سارق است، بعد از هماهنگی قضائی حکم جلب متهم صادر شد و مأموران موفق شدند، فریده را دستگیر کنند.

بعد از جلب متهم و در بازرسی منزل وی، مانتوی گل‌دار طبق اظهارات اولیه شاکی کشف شد و بعد از مواجهه حضوری بین شاکی و متهم، دختر شاکی بیان کرد که این خانم همان سارق النگوی من است.

سرهنگ سعید مجیدی؛ رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: رسیدگی به پرونده برای شناسایی مالخر ادامه دارد.

فیلم| سامانه "مها" چگونه طلافروش تهرانی را از دست سارق نجات داد؟"باجناق" طلاهای خواهر زنش را در جشن تولد دزدید!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشفیات پلیس پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد کشفیات پلیس پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی از دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم‌ که شخص استاندار تهران هم حضور دارند.

وی افزود: در این جلسات نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و البته در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکار خوبی برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

سردار ولیپور گودرزی در ادامه بیان کرد: همکاران پرتلاش ما در طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه، با هماهنگی کامل دستگاه قضایی، موفق به شناسایی و دستگیری 57 نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو و محتویات آن شدند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد 20 دستگاه خودروی مسروقه و 15 دستگاه موتور و 2 هزار قطعه دزدی، کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی با موضعات مختلف در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان