Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: رصدخانه ملی ایران اوایل مهرماه نورگیری می‌شود.

به گزارش ایمنا، سورنا ستاری با اشاره به ساخت رصدخانه ملی ایران در شهر کامو از توابع بخش قمصر در شهرستان کاشان اظهار کرد: این پروژه بزرگترین طرح علم محور ایران تا به امروز است که توسط متخصصان و پژوهشگران ایرانی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه جزو ۱۲ رصدخانه بزرگ دنیا است، گفت: عملیات ساخت این پروژه بزرگ ملی به اتمام رسیده است و اوایل مهرماه این رصدخانه نورگیری می‌شود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تمام استاندارهای لازم برای ساخت این پروژه از لحاظ علمی و عمرانی در بالاترین سطح اعمال شده است، تصریح کرد: قرار است طی هفته‌های آینده این پروژه توسط رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شود.

منبع: مهر

کد خبر 502254

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سورنا ستاری رصدخانه رصد خانه کاشان رصد خانه ملی ایران افتتاح رصدخانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرین امروز تیم ملی والیبال کشورمان امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. این تمرین امروز یک میهمان ویژه داشت. سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در تمرین امروز حضور پیدا کرد و نظاره گر تمرین ملی پوشان بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح رسمی خیابان ۲۳۰۰ میلیارد تومانی قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور
  • افتتاح رسمی خیابان 2300 میلیارد تومانی قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور
  • سفر یک روزه معاون وزیر علوم به استان فارس
  • پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود
  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار