Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ رقابت‌های تکواندوی قهرمانی بزرگسالان آسیا در بیروت برگزار شد و تیم بانوان ایران با عملکردی مناسب به مقام نایب قهرمانی دست یافت اما نتایج تیم مردان قابل دفاع نبود.

کسب تنها یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز و اکتفا کردن به مقام سومی آسیا و شکست‌های متوالی مقابل نمایندگان کره‌جنوبی از ضعف‌های تیم مردان ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست سخت «میرهاشم حسینی» و قناعت کردن «آرمین‌ هادی‌پور» به مدال برنز از مواردی است که موجب نگرانی برای شرایط المپین‌های تکواندوی ایران شده است.

در این راستا، «مرتضی کریمی» از مربیان باتجربه و کاربلد تکواندوی ایران در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: بنظرم اکنون وقت انتقاد از تیم نیست. تنها ۴۰ روز به بازی‌های المپیک توکیو باقی مانده و باید تمرکز مسوولان فدراسیون، کارشناسان، کادر فنی و جامعه تکواندو به این باشد تا روحیه هوگوپوشان المپیکی بازگردد.

وی افزود: می‌بایست شرایطی فراهم شود که این باخت‌های تلخ فراموش شود و تلاش کنیم تا نفرات ایران در المپیک نتیجه بگیرند. اگر بخواهیم اکنون شروع به انتقاد کنیم به هیچ نکته مثبتی برای آینده نمی‌رسیم.

کریمی گفت: ورزش برد و باخت دارد اما می‌دانیم تیم عملکرد قابل دفاعی نداشت که باید ریشه‌یابی شود.در هر صورت بهتر است اکنون سکوت کنیم و دست به دست هم بدهیم تا مشکلات از بین برود. نفراتی داریم که از لحاظ فنی خوب هستند و قطعا می‌توانند بهتر از این باشند.

وی گفت: می‌دانیم که نتایج تیم مردان برای جامعه تکواندو نگران کننده است و حتی مسوولان فدراسیون هم به این مساله اذعان داشتند که عملکرد تیم خوب نبوده است.

کریمی در مورد شکست‌های متوالی نفرات ایران برابر هوگوپوشان کره‌جنوبی که اکثران نفرات دوم و سوم این کشور بودند و باخت عجیب سروش احمدی مقابل نماینده مغولستان، گفت: این خیلی سنگین است که مقابل کره‌ای‌ها مرتبا مغلوب شویم. حتی معتقدم سجاد مردانی هم در فینال به حریف کره‌ای باخته بود و اگر مربی این تیم درخواست ویدئوچک می‌کرد و به موقع کارت می کشید، نفر کره‌جنوبی برنده می‌شد چراکه او او زودتر به مردانی ضربه زد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که مشکل تیم ملی را در چه چیزی می‌بیند، توضیح داد: دقیقه همان مشکل المپیک قبلی بازهم وجود دارد. در کادر فنی یک بزرگتر نیست تا تیم را جمع و جور کند و اجازه ندهد تا حاشیه مشکل‌ساز شود. امیدوارم مشکلات المپیک ریو تکرار نشود اما باید بگویم که متاسفانه همان مسیر را می‌رویم.

وی در پایان در خصوص نایب قهرمانی تیم بانوان ایران، گفت: باید به این تیم تبریک بگویم که کار بزرگی انجام داد و شکست تیم مردان را جبران کرد. آنها روند مثبتی دارند و در عملکردشان این موفقیت دیده می‌شود.

برچسب‌ها توکیو سروش احمدی میرهاشم حسینی مغولستان آرمین‌ هادی‌ پور سجاد‌مردانی فدراسیون تکواندو المپیک توکیو پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو سروش احمدی میرهاشم حسینی توکیو سروش احمدی میرهاشم حسینی مغولستان آرمین هادی پور سجاد مردانی فدراسیون تکواندو المپیک توکیو تیم مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش

به گزارش گروه سیاست ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به تکرار ادعای یکجانبه کویت درباره میدان آرش در بیانیه پایانی سفر امیر کویت به مصر، ضمن مردود دانستن این ادعا افزود: تکرار این ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی طرف کویتی مایه تاسف است.

بیشتر بخوانید: کنعانی: ایران برای تقویت همکاری‌های اقتصادی اهمیت ویژه قائل است

کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می‌کنیم از تکرار توسل به روش‌های بی‌حاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولت‌های ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229182 برچسب‌ها کویت

دیگر خبرها

  • صدور بیانیه تکراری درباره میدان آرش هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای کویت در مورد میدان آرش ایجاد نمی‌کند
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد