Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شنبه بعدازظهر، تیم ملی فرانسه در بوداپست به مصاف مجارستان رفت و به تساوی یک بر یک رسید. 

در این مسابقه دیدیه دشان برای گلزنی در این مسابقه عثمان دمبله را به میدان فرستاد ولی این بازیکن خیلی زود آسیب دید و از بازی بیرون رفت.

رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که مصدومیت دمبله جدی است و به طور حتم ادامه مسابقات یورو را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی این بازیکن در لیست فروش بارسلونا قرار گرفته ولی اکنون با این مصدومیت ممکن است تیمی خریدار او نباشد. برخی رسانه‌ها عنوان کردند که او شاید تا ۲ ماه دیگر نتواند فوتبال بازی کند و همین مسئله باعث شد تا نگرانی اردوی آبی‌اناری‌ها را به اوج رساند. 

بارسلونا در پی فروش این بازیکن تا ۶۰ میلیون یورو بود ولی حالا با این مصدومیت باید دید چه اتفاقی در آینده این بازیکن رخ خواهد داد. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی