Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه فشار برای متقاعد کردن بنیامین نتانیاهو جهت تخلیه مقر اقامت نخست وزیری گزارش ها حاکی است که از صبح امروز هیچ یک از کارمندان و مستخدمین این مقر اجازه ورود به آن را پیدا نکرده و در حال حاضر فقط نتانیاهو و محافظانش در آن حضور دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم فعالان فضای مجازی اسرائیلی و شماری از خبرنگاران در صفحات شخصی خود خبر دادند، از امروز صبح به جز خانواده نتانیاهو و شماری از نیروهای محافظ هیچ کارمند دیگری اجازه حضور و کمک به نتانیاهو و خانواده‌اش را پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر روزنامه «یسرائیل هیوم» هم در خبری اعلام کرد، بعد از آنکه تلفن نخست وزیری از نتانیاهو گرفته شد، نخست وزیر سابق اسرائیل یک تلفن برای خود تهیه کرده و از چند روز پیش با تلفن و خط شخصی تماس‌های خود  را برقرار می‌کند.

این روزنامه نزدیک به نتانیاهو به نقل از اطرافیانش خبر داد، آخرین باری که بنیامین نتانیاهو یک تلفن همراه شخصی در اختیار داشت به سال  2009  و پیش از نخست وزیری او باز می‌گردد با این حال گرچه او تلفن همراه شخصی هوشمندی در اختیار نداشت ولی یکی از شخصیت‌های فعال در فضای مجازی به ویژه توئیتر و فیسبوک محسوب شده و بیش از 2 میلیون و 600 هزار فالور دارد.

از سوی دیگر پایگاه اطلاع رسانی روزنامه معاریو گزارش داد بنیامین نتانیاهو امروز بعد از ظهر در نشست حزب لیکود سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است با وجود ضرب‌الاجلی که کابینه جدید به رهبری نفتالی بنت به نتانیاهو و خانواده‌اش جهت تخلیه مقر اقامت نخست وزیر در خیابان بالفور داده است  اما او همچنان این مکان را در تصرف داشته و اعلام می‌کند تا پیش از  سه هفته دیگر قادر به تخلیه این محل نیست.

نتانیاهو در آستانه یک رسوایی جدید قرار گرفتنتانیاهو به‌شکلی اهانت‌بار از «بالفور» اخراج می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ نیم صفحه نخست امروز روزنامه‌های هرمزگان به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ اردیبهشت