Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری «عمون» اردن اعلام کرد جلسه محاکمه دو تن از اصلی‌ترین مهره‌های تحریک به کودتا در این کشور با نام‌های «ابراهیم یوسف عوض الله»، رئیس سابق دیوان پادشاهی و «عبدالرحمن حسن زید حسین»، وزیر دارایی و پسر عموی پادشاه اردن صبح امروز در دادگاه امنیت ملی اردن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این ملکه «نور الحسین» بیوه پادشاه فقید اردن، درخصوص  پسرش شاهزاده «حمزه» اتهاماتی جدی به مقامات اردن زده بود.

قضات اردن کیفر خواست «باسم ابراهیم یوسف عوض الله» و «عبدالرحمن حسن» را صادر کردند و نام این پرونده را در رسانه‌ها «پرونده فساد» اعلام کردند.

این پرونده شامل روابط شاهزاده حمزه با باسم عوض الله در جهت تغییر پادشاه بود و شواهدی بدست آمد که نشان داد باسم عوض الله با روابط خارجی خود سعی داشت مقامات دیگر را به کودتا ترغیب کند.

چندی پیش نیز روزنامه آمریکایی واشنگتن پست افشا کرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان برای تضعیف و کنار زدن ملک عبدالله با یکدیگر همکاری می‌کردند. این روزنامه آمریکایی هدف از این اقدامات علیه پادشاه اردن را وادار کردن فلسطینیان برای پذیرش معامله قرن عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پادشاه اردن کودتای اردن دادرسی کیفری عوض الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی، ظهر چهارشنبه در همایش رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان با بیان اینکه در چند ماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه اندازی خواهند شد اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی، با بیان اینکه سال گذشته شوراهای حل اختلاف در شرق استان کرمان ۲۱ هزار و۵۷۴ فقره پرونده را با صلح و سازش مختومه نموده‌اند افزود: شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به ۲۶ هزار و۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی نموده‌اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد می‌باشد.

وی افزود: در سال گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در ۵ حوزه قضائی شرق استان کرمان وارد و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه گردیده است.

حجت الاسلام ابراهیمی، با اشاره به فعالیت شعبه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم بیان داشت: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شوراها وارد و ۱۱۴پ رونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد ۱۶ زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

کد خبر 6094246

دیگر خبرها

  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات