Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان عباس زاده گفت: گروه سرود شهید پایدار به لطف خداوند بار دیگر توفیق پیدا کرد تا در دهه کرامت و سالروز میلاد خجسته امام هشتم در صحن های حرم مطهر رضوی سرود اجرا کند.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، گفت: گروه سرود شهید پایدار به لطف خداوند بار دیگر توفیق پیدا کرد تا در دهه کرامت و سالروز میلاد خجسته امام هشتم در صحن های حرم مطهر رضوی سرود اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: بر همین اساس عصر امروز و شامگاه امشب گروه سرود شهید پایدار در جمع گروه های سرود کشوری، سرود اجرا می کند.


وی بیان کرد: امروز ۴ سرود از جمله امام مهربان، کبوتر غریبم، حضور تو حس می کنم، دوست دارم نگام کنی و همچنین صلوات خاصه را با حضور گروه های سرود برتر کشوری اجرا می کند.


عباس زاده ابراز کرد: این سومین سال متوالی است که به دعوت آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس مشرف شده و در صحن های حرم مطهر رضوی سرود اجرا می کنیم.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت اظهار کرد: به لطف خداوند و عنایت امام هشتم گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت در لیست گروه های سرود برتر کشوری قرار دارد و با تلاش و پشتکار بچه ها، این گروه سرود روز به روز موفق تر می شود.


وی یادآور شد: البته امسال در دهه کرامت گروه سرود شهید پایدار چند بار به صورت پاتوقی در سطح شهر جیرفت سرود اجرا کرد تا علاوه بر ایجاد روحیه شادی و نشاط در مردم، حال و هوای حرم را به آنها هدیه کند.


عباس زاده در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم روزی برسد که گروه سرود شهید پایدار توفیق اجرا در حضور مقام معظم رهبری داشته باشد چرا که این بزرگترین آرزوی بچه های مسجدی این گروه سرود است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای گروه سرود گروه سرود سرود حرم مطهر رضوی دهه کرامت صحن های حرم مطهر رضوی گروه سرود شهید پایدار سرود اجرا عباس زاده دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای ۳۵۰ برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، عمار خسروجردی در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین معارف اهل‌بیت (ع) و امتداد این معارف در شهرها و جوامع است.

 وی پیگیری محتوای دهه کرامت را از مأموریت‌های جدی مجموعه آستان قدس رضوی دانست و افزود: نشاط اجتماعی، معرفت افزایی و بسط خدمت کریمانه از زیر محورهایی این شعار است که در برنامه‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی دنبال می‌شود.

 مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای 350 برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است گفت: مهم‌ترین رویداد آستان قدس که متناسب با جایگاه امام رضا علیه‌السلام است برگزاری دومین کنگره حضرت رضا علیه‌السلام است.

 وی عنوان کرد: تا کنون بالای 50 پیش‌نشست در سراسر کشور برای کنگره حضرت رضا علیه‌السلام برگزار شده و زمینه مشارکت و احیای امر اهل‌بیت (ع) به‌وسیله این رویداد بزرگ مدنظر است.

 خسروجردی رویداد دیگر آستان قدس در دهه کرامت را برگزاری جشن ویژه شب میلاد امام رضا (ع) در خیابان امام رضا (ع) دانست و تصریح کرد: تا جایی که می‌توانیم به دنبال این هستیم که کیفیت جشن و محتوای فرهنگی آن را ارتقا دهیم تا تبدیل به رویدادی فراگیر در شهر مشهد شود.

 وی خاطرنشان کرد: رویداد دیگر جشن‌های زیر سایه خورشید است که در مناطق مختلف کشور با حضور خادمان آستان مقدس رضوی انجام خواهد شد و در حوزه خدمات اجتماعی در سراسر کشور فعال خواهند بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)