Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرحیدر رضوی، با اعلام این خبر عنوان کرد: تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه، بنا به درخواست اتاق اصناف ایران و تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان ، از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیاتهای مستقیم تا ۱۵ تیرماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان زنجان، میرحیدر رضوی، با اعلام این خبر عنوان کرد: تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه، بنا به درخواست اتاق اصناف ایران و تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، صورت گرفته است.

 میرحیدر رضوی، با اعلام این خبر عنوان کرد: تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه، بنا به درخواست اتاق اصناف ایران و تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات و شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار داشت: صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند، ضمن مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir نسبت به ارایه اظهارنامه مالیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم اقدام نموده و از تسهیلات و معافیت های قانونی بهره مند گردند.

وی با تاکید بر اینکه برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی، منوط به ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی، نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر، باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر قانونی ارائه کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان در خاتمه با تاکید بر وجود زیرساختهای الکترونیکی ارائه اظهار نامه ها و پرداخت الکترونیکی مالیات مودیان محترم خاطر نشان شد: با توجه به شرایط کنونی جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا مودیان محترم از هرگونه مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی اجتناب نمایند.
مؤدیان محترم مالیاتی جهت کسب اطلاعات بیشتر  می توانند به کانال "مالیات محور توسعه" در پیام رسان بله ( به آدرس : https://ble.ir/maliatzanjan ) مراجعه فرمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اظهارنامه مدیرکل امور مالیاتی مهلت ارائه ۱۵ تیرماه تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه امور مالیاتی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد