Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از العالم، کودکان استان الحدیده در یمن با برگزاری تظاهرات و تجمع مقابل دفتر سازمان ملل متحده در این استان، حذف نام عربستانِ کودک کش را از فهرست ناقضان حقوق کودکان محکوم کردند.

کودکان یمنی با در دست داشتن برخی پلاکاردها، سستی سازمان ملل، گنجاندن نام صنعا در فهرست ناقضان حقوق کودکان و حذف نام عربستان کودک کش از این فهرست محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تظاهرات ضمن محکوم کردن جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی علیه کودکان یمن، از سازمان ملل خواست قاتلان کودکان یمن و فلسطین را بازخواست کند.

بیانیه منتشر شده در این تظاهرات اعلام کرد کشور‌های ائتلاف متجاوز سعودی و سازمان ملل در همه جنایت‌های صورت گرفته علیه کودکان یمن شریک هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات مردمی حقوق بشر عربستان سعودی جنگ یمن سازمان ملل کودکان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره از برگزاری تظاهرات اعتراضی با حضور خانواده‌های اسرای صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، معترضان صهیونیست اعلام کردند که مقامات رژیم صهیونیستی باید آزاد سازی اسرا نزد نیروهای مقاومت در غزه را در اولویت قرار دهند.

این تظاهرات همزمان با نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برگزار شد. معترضان خیابان اصلی کنار ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو را بستند.

این در حالی است که بسیاری از اعضای خانواده‌های اسرای مذکور طی روزهای گذشته اعلام کرده بودند که مقامات صهیونیست به ویژه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هیچ اهمیتی به آزاد سازی اسرا نمی‌دهند.

از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکنون ده‌ها تظاهرات از سوی خانواده‌های اسرای صهیونیست در برابر ساختمان‌های وابسته به کابینه رژیم صهیونیستی برگزار شده است. معترضان پیشتر نیز با سر دادن شعارهایی علیه اعضای کابینه نتانیاهو از عملکرد وی در قبال جنگ در غزه انتقاد کرده بودند.

کد خبر 6095310

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان