Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:42:45 GMT

حضور ورزش اسپوکس در جشنواره جهانی تافیسا

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۰۶۹۹

حضور ورزش اسپوکس در جشنواره جهانی تافیسا

هفتمین دوره بازی‌های جهانی عضو فدراسیون جهانی ورزشهای همگانی (تافیسا) به صورت جشنواره مجازی و معرفی رشته های عضو بصورت آنلاین و با شرکت ورزش اسپوکس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفتمین دوره بازی‌های جهانی تافیسا ۲۰۲۱ که قرار بود از تاریخ ۲۹ خرداد الی ۳ تیرماه ۱۴۰۰ در شهر لیسبون پرتغال برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کویید ۱۹ ،به صورت مجازی و زنده از طریق سایت بازیها و شبکه های مجازی و جهانی ورزشی در حال پخش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از رقابت‌ها در قالب معرفی ورزش ها سنتی و جدید عضو تافیسا و شیوه رقابت‌ها و قوانین بازیها اجرا می‌شود.

ورزش اسپوکس در بخش ورزش های سنتی و جدید هفتمین دوره مسابقات جهانی تافیسا حضور دارد و فرصتی ایجاد گردیده است که بیش از ۱۰۰ کشور به صورت زنده با قوانین ورزش اسپوکس آشنایی پیدا کنند.

طبق اعلام قبلی همه فدراسیون‌های بین‌المللی عضو از جمله فدراسیون جهانی اسپوکس (SIF) از قبل کلیپهای ورزشی خود را در قالب "معرفی، قوانین بازیهای ورزش مربوطه، تاریخچه و..." را برای کمیته برگزاری مسابقات جهانی ارسال کرده و پس از تایید در حال پخش می‌باشد.

تافیسا به عنوان سازمان مولتی اسپورت "ورزش همگانی " عضو کمیته بین المللی المپیک IOC دارای چندین رویداد ورزشی است که با حضور فدراسیون های عضو برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسپوکس ورزش اسپوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: در نامه به تاج دغدغه هایم را مطرح کردم

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی که در مراسم اختتامیه جام یونس شکوری حضور داشت، با بیان اینکه این جام قدمتی چند ساله دارد، گفت: همانطور که برای افتتاحیه حضور پیدا کردم و زمانی که چمن بازسازی شد قول دادیم در رقابت های پایانی هم حضور داشته باشم، این مراسم شرکت کردم.

وی ادامه داد: کسانی که در جام یونس شکوری شرکت دارند کسانی هستند که در سال های نه چندان دور خدمات زیادی به فوتبال کشور ارائه داده بودند. بنابراین آمدیم تا از نزدیک خداقوت و خسته نباشید به آنها بگوییم و خودمان هم در جمع آنها روحیه بگیریم. بعضا با سن و سالی که دارند ورزش کردن شان باعث ایجاد شادابی می شود. این شادابی می تواند به جامعه ورزش تزریق شود و ما هم از آن انرژی می گیریم.

وزیر ورزش در واکنش به پرسشی که در خصوص التهابات اخیر در لیگ برتر و فضای ناخوشایند ایجاد شده از آن مطرح شد، گفت: موضوع مربوط به فدراسیون فوتبال است و بحث لیگ هم سازمان لیگ خود را دارد. بخش های مختلف فوتبال کشور متولی دارد و هر یک باید در راستای وظایف قانونی خود عمل کنند. در نشستی که با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال داشتیم به همین نکات اشاره داشته و تقاضا کردیم مخصوصا در هفته های پایانی لیگ که دیدارها حساس تر می شود سازمان لیگ دقت لازم را در تمام بخش ها داشته باشد به ویژه در بخش فرهنگی و داوری تا مردم دغدغه ای نداشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه هر کدام از تیم ها هواداران خاص خود را دارند، افزود: هر آنچه به آرامش فوتبال کشور کمک می کند باید در آن راستا گام برداشته شود و امیدوارم با برنامه ریزی خوبی که سازمان لیگ انجام می دهد چهار هفته پایانی لیگ مسابقات به بهترین شکل مدیریت شود.

وی در خصوص مکاتبات اخیر با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز گفت: در آن نامه دغدغه های خودم را مطرح کردم، اساس ورزش ما مسائل فرهنگی است، انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و در کل موضوعات فرهنگی از موضوعات اساسی است و ما همواره به مدیران در تمام بخش ها تاکید می کنیم آن را رعایت کنند. فوتبال به دلیل همه گیر بودنش نقش بیشتری در این زمینه دارد. از مجموعه فدراسیون ها خواسته ایم برای هر اقدامی باید پیوست فرهنگی داشته باشند. بعضا نگرانی هایی وجود دارد، البته که علاوه بر این مباحث خوبی هم مطرح شده است، در همین دیداری که سال گذشته جامعه ورزش با مقام معظم رهبری داشت تشکرهایی که ایشان داشتند ناظر بر بخش های فرهنگی و اقدامات فرهنگی بود که ورزشکاران و فدراسیون های ما داشتند که این جای تقدیر و تشکر دارد. در عین حال باید به مواردی که موجب آسیب فرهنگی می شود توجه لازم را داشت.

وی در مورد زیرساخت ها و مهیا شدن آن برای حضور کامل تماشاگران گفت: می دانیم باشگاه های ما کمتر از زیرساخت لازم برخوردار هستند و عموما از ورزشگاه های اجاره ای استفاده می کنند، تا جایی که امکان داشته باشد ورزشگاه هایی که متعلق به دستگاه ورزش کشور است را به روز رسانی می کنیم و کمک کنیم تا تمام اقشار از این ظرفیت استفاده کنند. در سال جاری و در قانون بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی آزادی لحاظ کردیم که عمده اعتبار برای استادیوم فوتبال هزینه می شود تا دغدغه و نگرانی ها کمتر شود البته باید باشگاه ها هم باید به این موضوعات توجه کنند، باشگاه هایی در اصفهان، کرمان و ... داریم که زیرساخت دارند. آنها هم باید کمک کنند و زیرساخت ها را فراهم کنند تا شرایط کاملا فرهنگی در فوتبال وجود داشته باشد و بدون هیچ گونه دغدغه هوادار بتواند حضور پیدا کند و از فوتبال لذت ببرد.

کد خبر 6100687 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: در نامه به تاج دغدغه هایم را مطرح کردم
  • حلیم بن قادر: ایران در سپک تاکرای جهان رکوردشکنی می‌کند
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • رفتار عجیب شهربانو منصوریان 
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!