Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:06:26 GMT

سخنگوی دولت به علیرضا محجوب تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۰۸۲۱

سخنگوی دولت به علیرضا محجوب تسلیت گفت

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در متن پیام تسلیت علی ربیعی آمده است: دیشب، ساعاتی را در خانه برادر و دوستم علیرضا بودم. این سنت دنیا است که فرزندان، پدران و مادران خود را به خاک بسپارند و چه سخت و اندوهناک است که پدر و مادری، فرزند خود را به خاک بسپارد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: طاها محجوب در عنفوان جوانی با قرآن مانوس شد به گونه‌ای که حتی کار و زندگی خود را بر ترویج قرآن برای جامعه کارگری بنا نهاد و همچون پدر خود که در یک زندگی ساده و بی‌آلایش، عمر خود را صرف خدمت به جامعه کارگری کرده است، ‌این فرزند صالح نیز کار و زندگی خود را در انس با قرآن و ترویج آموزش قرآن برای خانواده‌های کارگری بنا نهاد و اینک نیز، مرگ نابهنگامش ‌یادآور شد که «کل من علیها فان» و به راستی که «انا لله و انا الیه راجعون».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ربیعی خاطرنشان کرد: این ضایعه را به دوست و برادرم علیرضا محجوب، با سابقه کارگری بیش ار پنج دهه و موسس خانه کارگر و خدمتگزار جامعه کارگری و نیز به مادر، همسر، فرزندان، برادران و خواهرانش تسلیت عرض می‌کنم.

طه محجوب، مدیرعامل موسسه آموزشی فرهنگی برهان علم و معرفت و فرزند علیرضا محجوب، صبح روز گذشته در ۳۷ سالگی درگذشت. وی سال‌ها در زمینه‌ قرآنی فعالیت می‌کرد و از موسسان دارالقرآن خانه کارگر بود.

برچسب‌ها خانه کارگر علیرضا محجوب دولت علی ربیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانه کارگر علیرضا محجوب دولت خانه کارگر علیرضا محجوب دولت علی ربیعی علیرضا محجوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است


به گزارش تابناک، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است؛ حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان