Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، کانال تلویزیونی I۲۴NEWS وابسته به رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه) توافق نامه‌ای را با شرکت رسانه‌ای دبی امضا و اعلام کرد که دفتر خود را در این شهر برای تبدیل شدن به نخستین کانال صهیونیستی که در امارات فعالیت می‌کند، افتتاح می‌کند.

این کانال همچنین اخیراً توافقنامه‌هایی را با دو شبکه بزرگ کابلی  تلویزیونی از جمله Etisalat و DU امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این  با گروه رسانه‌های Gulf News و شرکت تولید رسانه Motivate Media Group و با وزارت گردشگری دبی، برای راه اندازی یک کمپین دیجیتال و تلویزیون سه زبانه، توافق کرده است.

این امر پس از دریافت مجوز پخش کانال از دفتر رسانه‌ای دبی امکان پذیر شد و این فضا را برای این کانال تلویزیونی فراهم می‌کند تا یک سایت پخش زنده برای گزارش‌ها و مصاحبه‌ها راه اندازی کند.

مونی المری، مدیر کل دفتر رسانه‌ای دبی در این باره تأکید کرد: امارات مشتاق است تا همکاری با نهاد‌های مختلف و رسانه‌های مختلف بین المللی با هدف افزایش سطح تبادل تجربیات در زمینه فن آوری رسانه‌ای بین المللی را گسترش دهد.

امارات در سال گذشته توافق نامه عادی‌سازی روابط را با تل‌آویو، تحت نظارت دولت آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا امضا کرد و بعد از علنی شدن، ارتباطش با رژیم صهیونیستی به شدت و سرعت افزایش یافت که شامل زمینه‌های امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عادی سازی روابط امارات متحده رژیم صهیونیستی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است

رسانه آمریکایی روز دوشنبه در گزارشی به نقل از مقامات مطلع نوشت که رژیم صهیونیستی به کاهش تعداد آزادی اسرا در مرحله اول توافق آتش‌بس با حماس رضایت داده است.

به گزارش ایسنا، مقامات رژیم صهیونیستی که می‌خواستند ناشناس باقی بمانند به نیویورک‌تایمز گفته‌اند تل‌آویو هم‌اکنون با آزادی ۳۳ اسیر صهیونیست در مرحله اول توافق آتش‌بس با حماس موافقت کرده است. تل‌آویو پیشتر برای آزادی ۴۰ اسیر پافشاری می‌کرد.

این مقامات گفته‌اند بخشی از این تغییر رویکرد و عقب‌نشینی به دلیل کشته‌شدن ۴۰ اسیر در حملات به غزه بوده است.

نیویورک‌تایمز نوشت این تغییر در موضع رژیم صهیونیستی انتظارات در خصوص توافق میان حماس و تل‌آویو بالا برده است.

روز یکشنبه هم «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تهدید خروج از کابینه به ریاست «بنیامین نتانیاهو» تاکید کرد آزادی اسرای صهیونیستی مهم‌تر از حمله به رفح است.

در مدت اخیر نیز تظاهرات‌هایی در سرزمین‌های اشغالی برای فشار به نتانیاهو به‌منظور موافقت با آتش بس با مقاومت فلسطین و بازگرداندن اسرا شکل گرفته است.

یک مقام ارشد حماس روز دوشنبه اعلام کرد این جنبش در حال بررسی پیشنهاد جدیدی از سوی رژیم صهیونیستی است اما جزئیاتی در خصوص این پیشنهاد منتشر نکرد.

جنبش حماس از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون حدود ۲۴۰ صهیونیست را به اسارت گرفته است.

یک هیات از سوی رژیم صهیونیستی قرار است روز سه‌شنبه سفری به مصر داشته باشند تا مذاکرات بر سر توافق آتش‌بس در غزه را از سر بگیرند اما تاکنون حماس با شرکت در این مذاکرات موافقت نکرده است.

جنبش حماس تا بدین لحظه به درخواست‌ها برای اظهارنظر درخصوص پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی و احتمال سفر هیاتی از این جنبش به مصر پاسخ نداده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم