Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@06:01:16 GMT

اعتراف تلخ هازارد؛ «دیگر مثل قبل نخواهم شد»

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۰۹۰۲

اعتراف تلخ هازارد؛ «دیگر مثل قبل نخواهم شد»

به گزارش ایرنا، هازارد در آخرین دیدار مرحله گروهی تیم ملی بلژیک برابر فنلاند در سن پترزبورگ برای نخستین بار در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

با این حال، مهاجم ۲۸ ساله بلژیکی گفته است که احتمالا برای حضور ۹۰ دقیقه‌ای آمادگی ندارد.

وی در این باره اظهار داشت: هرگز به کیفیت و ویژگی خودم شک نداشتم اما آیا اینکه برای یورو ۱۰۰درصد آماده هستم یا نه، پرسش بی‌جوابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوزک پای من سه بار شکسته و هرگز مثل ۱۰ سال پیش نخواهد شد. با این حال، می‌توانم خودم را در زمین ثابت کنم و این همان چیزی است که در حال کار روی آن هستم.

هازارد افزود: هنوز به ۱۰۰درصد آمادگی نرسیده‌ام اما آماده شروع دوباره هستم. برنامه همین بود که به مرور به زمین برگردم. آمادگی کامل در مراحل حذفی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دو برد از دو بازی به این معنا است که بلژیک به مرحله یک هشتم راه یافته و «روبرتو مارتینز» از دیدار برابر فنلاند به عنوان سنگ محکی برای سنجش میزان آمادگی هازارد، «کوین دی بروینه» و «اکسل ویتسل» استفاده خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بلژیک فنلاند ادن هازارد بلژیک فنلاند کوین دی بروینه یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات دیپلمات ارشد اروپایی گفت تنها راه برقراری صلح در اوکراین، توقف حمایت‌های تسلیحاتی غرب است.

به گزارش ایسنا، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت هر فرمول صلحی در مناقشه اوکراین به قطع حمایت‌های تسلیحاتی غرب از کی‌یف ختم می‌شود.

این سخنگو به اظهارات «جوزپ بورل» مسؤول روابط خارجه اتحادیه اروپا واکنش نشان داد که گفته بود بدون حمایت‌های تسلیحاتی غرب، اوکراین ظرف مدت ۲ هفته تسلیم خواهد شد.

زاخارووا در واکنش به این گفته بورل در کانال تلگرامی خود نوشت: «یک اعتراف عالی! تمام بحث «فرمول صلح» هم همین است: پایان محموله‌های تسلیحاتی غرب برای دولت اوکراین.»

بورل پیش‌تر گفته بود: «می‌دانم چطور جنگ اوکراین را تمام کنم. من می‌توانم این جنگ را در چند هفته تنها با قطع کمک‌ها به پایان برسانم. اگر کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین را قطع کنم، این کشور نمی‌تواند مقاومت کند. آن‌ها تسلیم می‌شوند و جنگ به پایان می‌رسد.»

دیگر خبرها

  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟
  • ربایندگان «یسنا» اعتراف کردند/ یکی از مجرمان متواری است
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اعتراف کردند
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران