Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سهیل مهدی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: مسئولان مجموعه ورزشی آزادی به نصب تبلیغات غیرمجاز و خارج از قرارداد سازمان لیگ فوتبال ایران در ورزشگاه اقدام نموده اند  که باشگاه ها و سازمان لیگ فوتبال ذینفع این تبلیغات غیرمجاز نیستند بنابراین تا زمانی که این تبلیغات محیطی غیرمجاز ورزشگاه آزادی برچیده نشود  دو تیم استقلال و پدیده برای بازی از رختکن ورزشگاه خارج نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: بدیهی است عواقب و تبعات برچیده نشدن این تبلیغات غیرمجاز و عدم برگزاری احتمالی مسابقه دو تیم استقلال و پدیده برعهده مسئولان مجموعه ورزشی آزادی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال ورزشگاه آزادی تبلیغات فوتبال تبلیغات غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی، سبب شد محل استقرار هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تغییر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۲ استان
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟