Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیر زندگی رابین گوزنس به شکل جالب توجهی تغییر کرد

رابین گوزنس، مدافع چپ 26 ساله آتالانتا و تیم ملی آلمان توجه بزرگ ترین تیم های دنیا چون بارسلونا و یوونتوس را به خود جلب کرده است. تا یک سال پیش، در آلمان او تقریبا یک غریبه بود اما حالا در سطح یک قهرمان ملی است. نمایش خیره کننده گوزنس مقابل پرتغال و کریستیانو رونالدو توجهات را حسابی به سمت او جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هولگر گوزنس، پدر این ملی پوش آلمانی در مصاحبه با اشپوکس از تغییر مسیر دوران کاری پسرش گفت:

رابین نزدیک بود یک افسر پلیس شود. او به خاطر اختلاف 0.5 میلی متری اندازه پاهایش نتوانست در آزمون افسری ایالت راین وستفالیا قبول شود اما در ایالت راینلند فالتس توانست آزمون اول را با موفقیت پشت سر بگذارد. من به او گفتم می توانی سال آینده افسر پلیس شوی.

با این حال رابین گوزنس در سال 2012 فوتبال حرفه ای اش را در باشگاه ویتسه آرنهم هلند شروع کرد. پدر گوزنس در این باره می گوید:

تجربه بازی در هلند و ویتسه، نقطه عطف زندگی رابین بود. 

پس از یک سال حضور در تیم اصلی ویتسه، گوزنس در سال 2015 راهی هراکلس آلملو در هلند شد و توانست با داشتن ثبات بیشتر در لیگ هلند، توجه آتالانتا را جلب کند. او تا به امروز در آتالانتا توانسته در 149 بازی، 27 گل و 20 پاس گل ثبت کند. یواخیم لوو مزد زحمات گوزنس را با فیکس کردن او در یورو 2020 داده است و این مدافع چپ مانشافت در 9 بازی ملی توانسته 2 گل به ثمر برساند.  

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهران کاظمی؛ حسن روشن اگر الان بازی می کرد، گران ترین فوتبالیست می شد باشگاه پرسپولیس: آقای خطیبی، این مهمل‌ بافی ها برای‌ شما تبعات خواهد داشت! ملیت سرمربی جدید تیم ملی عراق فاش شد/ کی روش به بغداد نزدیک است؟ جریمه سنگین در انتظار ویدال و مدل؛ 6 بازیکن تیم ملی شیلی، چند زن برزیلی را به هتل دعوت کردند برابری با رکورد تاریخ ایتالیا؛ تیم مانچینی به رکورد 30 بازی پیاپی بدون شکست رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رابین گوزنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانس یا بی‌دقت؟ ناکامی پاری سن ژرمن در بازکردن دروازه دورتموند با وجود ثبت ۳۰ شوت!

پاری سن ژرمن هرچه زد به در بسته خورد تا این دورتموند باشد که جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان را کسب می‌کند

طرفداری | در دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها با نتیجه ۱-۰ به سود زنبورها خاتمه یافت. با این نتیجه، دورتموند با برتری ۲-۰ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی فینال شد.

پاری سن ژرمن (0) 0-1 (2) دورتموند؛ موج زرد و مشکی آماده تسخیر اروپا

بر اساس داده‌های آماری، پاری سن ژرمن امشب ۳۰ شوت به سمت دروازه دورتموند شلیک کرد که هیچ یک از آن‌ها وارد دروازه نشدند. با وجود برخورد ۴ تا از این شوت‌ها به تیرک دروازه کوبل، مابقی یا در چارچوب نبودند و یا با بی‌دقتی مهاجمان پی اس جی از دست رفتند. 

به گزارش اوپتا، پاری سن ژرمن اولین تیم حاضر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا است که از ابتدای فصل ۲۰۰۳/۰۴ تا به این لحظه، در یک بازی 30 شوت به سمت دروازه حریفش شلیک می‌کند اما موفق به گلزنی نمی‌شود!

آمار بازی پاری سن ژرمن و دورتموند

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • پایان داستان امباپه و پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ
  • بدشانس یا بی‌دقت؟ ناکامی پاری سن ژرمن در بازکردن دروازه دورتموند با وجود ثبت ۳۰ شوت!
  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ
  • سرکوب اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه آمستردام
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد