Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:40:14 GMT

عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۱۰۵۶

عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: دوهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در چند سال اخیر برای ساخت بیمارستان‌های این استان از جمله بیمارستان نرگسی، کلینیک دهدشت و سایر مراکز درمانی استان هزینه شد.

وی بیان داشت: بیمارستان نرگسی گچساران، ۱۰۰ تخت خوابی دهدشت، بیمارستان‌های ۳۲ تخت خوابی بهمئی و دنا و بیمارستان لنده در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اظهار داشت: ساخت بیمارستان در همه شهرستانهای استان حرکتی شایسته با هدف ارتقای شاخص‌های درمانی در کهگیلویه و بویراحمد است.

کلانتری تصریح کرد: عملیات ساخت بیمارستان لنده مطلوب و رضایت بخش بوده و بیمارستان نرگسی گچساران و بیمارستان بهمئی نیز سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت با مشارکت تأمین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور بوده و همه تلاش خود را برای راه اندازی این بیمارستان انجام داده و ساخت این بیمارستان اکنون در مراحل پایانی است.

کد خبر 5241203

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری یاسوج انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا ایلام بوشهر ساخت بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد

فرماندار شهرستان اردستان گفت: بعضی از پروژه‌های مسکن در اردستان پس از یک وقفه دو ساله آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، سید محمدهادی احمدی طباء ظهر امروز در حاشیه بازدید میدانی از طرح های مسکن شهرستان اردستان اظهار داشت: بازدید امروز به اتفاق اعضای شورای مسکن شهرستان از طرح های در دست ساخت مسکن در سطح شهرستان اردستان بوده که در این بازدید پنج ساعته مشکلات موجود در حوزه ادارات خدمات رسان در خصوص طرح های مسکن مطرح و با بررسی های صورت گرفته هماهنگی و دستورات لازم صادر شد.

وی افزود: طرح های مورد بازدید امروز از پروژه های مسکن کریمان 220 واحدی اردستان، پروژه کمیته امداد 14 واحدی در زواره، پروژه مسکن کریمان 90 واحدی زواره،  پروژه مسکن کریمان 20 واحدی مهاباد و کمیته امداد چهار واحدی مهاباد و همچنین طرح جوانی جمعیت مهاباد بوده است.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: برخی از این طرح ها پس از دو سال وقفه آغاز شده که با پیگیری های انجام شده این طرح ها با سرعت در حال انجام است و ان شاءالله تحویل برخی واحدها از تیرماه آغاز و اکثر طرح ها تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 410 واحد مسکونی ویلایی، دوطبقه و آپارتمانی در سطح شهرستان در قالب طرح های مختلف ساخت مسکن در دست اقدام است ابراز داشت: با آماده سازی زمین های نهضت ملی در شهرهای اردستان و مهاباد، ساخت بیش از 700 واحد ویلایی نیز از تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/802

 

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور