Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری فرماندار و رئیس انتخابات شهرستان شیراز در نشست خبری، با ابراز ناراحتی از وضعیت پیش آمده در اعلام نتایج انتخابات شورا‌های شهر و روستا در شیراز، اظهار داشت: الحمدالله علی رغم تبلیغات گسترده دشمنان مبنی بر  مشارکت نکردن مردم در این رویداد مهم سیاسی، مردم استان فارس و کلانشهر شیراز با حضور پر شور خود حماسه آفرین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین ضمن قدردانی از همراهی رسانه ها، ناظران و تمامی دستگاه‌های حکومتی و حاکمیتی در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، افزود: انتخابات بعنوان مهمترین و بزرگترین دستاورد بشری است و باید تلاش کنیم که این مهم تقویت شود.

امیری، اختلال در فرایند رای گیری را مشکلات شبکه‌ای اعلام کرد و گفت: هیچ پشته صحنه‌ای در موضوع انتخابات امسال نبوده است چرا که وزارت کشور علت‌ها را بررسی میکند.

فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به برگزاری همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: اولویت با شمارش آرای ریاست جمهوری بود و ما مکلف بودیم انتخابات ریاست جمهوری را جمع آوری کنیم.

امیری گفت: با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات در کلانشهر شیراز خوشبین بودیم که نتیجه آراء زود اعلام شود، اما تا ظهر روز ۲۹ خرداد زمان ببرد و اینگونه نشد.

فرماندار شهرستان شیراز همچنین نتایج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز را اعلام کرد و گفت: ۱۳ منتخب مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز محمد تقی تذروی ۴۷ هزار و ۷۷۹۰ رای، سید ابراهیم حسینی ۳۹ هزار ۸۱۳ رای، مهدی طاهری ۳۸ هزار و ۱۶۶ رای، غلام علی ترابی ۳۷ هزار و ۴۷۷ رای، سید احسان اصنافی ۳۵ هزار و ۶۱۶ رای، محمد حسن اسدی ۳۳ هزار و ۲۸۲ رای، علیرضا اسکندری ۳۲ هزار و ۱۸۴ رای، رضا محمدیان ۳۰ هزار و ۲۴۸ رای، مهدی نصیری ۳۰ هزار و ۹۳ رای، علی اکبر سلطانی ۲۶ هزار و ۱۴۷ رای، محمد فرخ زاده ۲۴ هزار و ۵۵۳ رای، مسعود زارعی ۲۳ هزار و ۳۶ رای و افسانه خواست خدایی ۲۲ هزار و ۸۱۲ رای است.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها شورای شهر شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 

این مانور با مشارکت ۷۰ نفر کاربر و ۷۰ نفر بازرس و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی با موفقیت برگزار و صورتجلسه‌های نهایی تهیه، تنظیم و خودکار ارسال شد. 

در این مانور هماهنگی تمامی دستگاه‌های الکترونیک اختصاص یافته به شعب اخذ رای به روزآوری و پیکر بندی و آماده‌ی به کار گیری در انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه شدند.

لازم به ذکر است در این مانور فرآیند احراز هویت رای دهندگان با پنج نوع مدرک شناسایی و هویتی کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت مورد تمرین قرار گرفت که به صورت کامل قابلیت عملیاتی کسب شد. 

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان برای تعیین دو منتخب از بین چهار کاندید راه یافته به مرحله دوم همزمان با دیگر حوزه‌های انتخابیه کشور صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟