Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی والیبال ایران در سیزدهمین بازی خود به مصاف تیم قدرتمند فرانسه رفت که  با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

بلندقامتان ایران در حالی مقابل فرانسه صف آرایی کردند که در ۱۲ بازی گذشته مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل و اسلوونی بازی را واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه دیگر تیم مدعی این مسابقات در این رقابت‌ها به هشت پیروزی دست یافته بود. تیم ملی فرانسه مقابل تیم‌های بلغارستان، آلمان، استرالیا، برزیل، ژاپن، روسیه، کانادا و آمریکا به پیروزی رسیده و مقابل تیم های صربستان، اسلوونی، هلند و  ایتالیا بازی را واگذار کرده بود.

بلندقامتان ایران با ترکیب جواد کریمی، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی،  علی اصغر مجرد، صابرکاظمی و آرمان صالحی (لیبرو)  مقابل فرانسه صف‌آرایی کردن که در نهایت فرانسه موفق شد طی سه ست متوالی و با نتایج ۲۵-۲۱،۲۵،۲۱ و ۲۵، ۱۹ تیم ملی کشورمان را شکست دهد. این هشتمین باخت شاگردان الکنو در لیگ ملت ها بود.

کد خبر 609219 برچسب‌ها والیبال - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز

تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و با نتیجه 112 بر 105 برنده شد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور که به جوکر شهرت دارد در این دیدار، 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای تیمش داشت.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه