Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:40:46 GMT

۲ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی جان باختند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۱۲۵۶

۲ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی جان باختند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد هاشمی ظهر دو شنبه در گفتگوی خبری با شبکه اترک خراسان شمالی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین از بستری ۴۰ بیمار طی شبانه روز گذشته خبر داد.

وی افزود: اکنون ۲۱۹ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که این عدد نسبت به روز گذشته اندکی کاهش داشته است اما در مجموع میزان بستری روزانه و تعداد کل افراد بستری شده به یک ثبات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با اشاره به اینکه همچنان وضعیت استان بحرانی است، گفت: میزان استفاده از ماسک در خراسان شمالی ۶۰ درصد است که نشان می‌دهد مردم پروتکل‌های بهداشتی را نسبت به ماه‌های گذشته به میزان کمتری رعایت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: برگزاری عروسی‌ها و دورهمی اصلی ترین عامل شیوع کرونا در این مدت است.

وی افزود: اکنون حدود ۳۲ درصد تست‌های کرونا مثبت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: همه گروه‌های سنی اعلام شده برای دریافت واکسن باید از طریق مراجعه به آدرس salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده تا به ترتیب سنی به صورت هوشمند و از طریق پیامک نوبت‌دهی شوند و از هرگونه مراجعه به صورت حضوری و بدون نوبت خودداری کنند.

کد خبر 5241216

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ویروس کرونا سید احمد هاشمی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا بوشهر ایلام خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی

حسین حاجی بگلو در گفت و گو جام جم، اظهار کرد: پیرو گزارش واصله به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر فروش انواع پوشاک خارجی و دست دوم در سطح شهر در همین ارتباط طی گشت مشترک برگزار شده بازرسی صمت، پلیس امنیت اقتصادی و اتحادیه پوشاک شهرستان بجنورد از واحد صنفی مورد گزارش تعداد بیش از ۱۰۰ ثوب انواع لباس خارجی به ارزش تقریبی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد. وی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق کالا موجب تهدید حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته ایم، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود. انجام بیش از ۱۶ هزار بازرسی در سطح بازار استان حاجی بگلو از انجام بیش از ۱۶ هزار و ۲۷ بازرسی در سطح بازار استان طی سال گذشته خبر داد. وی گفت: روند بازرسی و نظارت بر عرضه کالا در بازار محدود به زمان و طرح های ویژه همچون طرح نوروزی نیست و این کار به صورت مستمر انجام و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود و شهروندان می توانند شکایت های خود را در این رابطه برای رسیدگی به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند. وی افزود: طی سال گذشته ۱۶ هزار و ۲۷ بازرسی در سطح بازار های استان انجام شده است و ۳۰۳۵ تخلف نیز به ارزش ۲۲۰ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال به ثبت رسید. این مقام مسئول، تعداد کل پرونده های متشکله را ۲۷۶۲ مورد عنوان کرد. به گفته وی، سال گذشته ۳۸۰۱ گشت مشترک انجام شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۹۸ پرونده گشت مشترک به ارزش ۹ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال به ثبت رسید. مدیر کل صمت خراسان شمالی ادامه داد: از ۱۸۵ پرونده قاچاق ۱۵ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال پرونده ثبت شده است‌. حاجی بگلو عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، گران فروشی، عدم صدور صورتحساب، حمل و نقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق، عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب را مهم ترین تخلفات صورت گرفته بیان کرد که توسط بازرسان مورد توجه و رسیدگی قرار گرفت./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان