Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حتی اگر اعضای هیات رئیسه با ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی مخالفت کنند کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نخواهد شد.

یکی از اعضای هیات رئیسه در این باره به خبرنگار ما گفت: این روزها بحث حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی مطرح شده است در حالی که ابتدا بحث ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی مطرح است و در نشست جدید حتما اعضای هیات رئیسه در این باره صحبت خواهند کرد اما به نظر می‌رسد حتی اگر در این باره به اجماع نرسیم به سمت کارلوس کی‌روش نخواهیم رفت به این خاطر که دستمزد این مربی بالاست و پرداخت آن در توان فدراسیون فوتبال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال در گذشته همه درآمدها و کمک‌های دریافتی را صرف تیم ملی می‌کرد در حالی که ما تیم‌های ملی دیگری را هم در بخش آقایان و بانوان داریم و باید هزینه برای همه تیم‌ها باشد نه تنها یک تیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این دستمزد از سوی وزارت ورزش و جوانان بر آورده شود آیا باز هم اعضای هیات رئیسه با حضور او مخالفت خواهند کرد؟ گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچ گاه دستمزد مربیان تیم‌های ملی را پرداخت نمی‌کرده و بیشتر دستمزد کارلوس کی‌روش از محل در آمدها پرداخت می‌شده اما اکنون درآمدهای فدراسیون فوتبال نزد فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مسدود است. وزارت ورزش و جوانان و دیگر نهادهای دولتی به فدراسیون فوتبال کمک کرده اند اما این کمک منجر به پرداخت دستمزد مربیان خارجی نشده است. دیدید که اخیرا فدراسیون فوتبال برای پرداخت بدهی اش به شستا دچار مشکل شده است.

وی پیش بینی کرد اعضای هیات رئیسه با ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی موافقت کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کارلوس کی روش تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران کارلوس کی روش اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل