Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، هفته پنجم مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز (دوشنبه) آغاز شد. تیم ملی والیبال از ساعت ۱۵:۳۰ مقابل تیم فرانسه صف آرایی کرد و در پایان ۳ بر صفر شکست خورد.

با نظر ولادیمیر الکنو، تیم ملی با ترکیب میلاد عبادی پور، محمد موسوی، صابر کاظمی، علی اصغر مجرد، میثم صالحی، جواد کریمی و آرمان صالحی مقابل فرانسه را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود فرانسه

تیم ملی فرانسه در شروع بازی درحمله بهتر عمل کرد و موفق شد نخستین زمان استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۶ پیروز پشت سر گذارد. در ادامه سد دفاعی ایران دو امتیاز اختلاف را جبران کرد تا دو تیم در امتیاز ۸ برابر شوند و سرویس جواد کریمی باعث برتری ۹ بر ۸ ایران شد. دفاع کم نقص ایران باعث شد تا اختلاف امتیاز حفظ شود و در ادامه دومین زمان استراحت فنی با برتری ۱۶ بر ۱۴ شاگردان الکنو همراه شود. در شروع بازی تیم فرانسه اختلاف امتیازهای خود را با سرویس و دفاع جبران کرد و دو امتیاز نیز پیش افتاد تا الکنو درخواست تایم استراحت دهد. فرانسه برتریش را حفظ کرد و در نهایت ست نخست با برتری ۲۵ بر ۲۱ حریف همراه شد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود فرانسه

تیم های ایران و فرانسه در شروع ست دوم بازی برابر و نزدیکی با یکدیگر داشتند و شاگردان الکنو موفق شدند با یک اختلاف امتیاز و با نتیجه ۸ بر ۷ نخستین زمان استراحت فنی پیروز نزد مربی خود روند. سرویس های انگاپت باعث شد تا اختلاف امتیاز فرانسه افزایش یابد و فرانسه ۱۴ بر ۹ همچنان پیش باشد. دومین زمان استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ شاگردان تیلیه به پایان رسید. در شروع بازی ملی پوشان ایران با کسب ۳ امتیاز متوالی اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش دادند تا نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به سود فرانسه پیگیری شود. اما یک بار دیگر فرانسه اختلاف امتیاز را ایجاد کرد و ست دوم بازی نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ فرانسه به اتمام رسید.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود فرانسه

فرانسه در شروع ست سوم عملکرد بهتری داشت و در همان ابتدای ست موفق شد اختلاف امتیاز را ایجاد کند تا نخستین زمان استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۵ حریف همراه شود. در ادامه در حالی که فرانسه با نتیجه ۱۱ بر ۶ همچنان تیم برتر زمین بود ملی پوشان کشورمان با کسب ۵ امتیاز متوالی اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش دادند تا بازی ۱۱ بر ۱۰ به سود فرانسه پیش رود. دومین زمان استراحت فنی نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ فرانسه همراه شد. در نهایت ست سوم هم با برتری ۲۵ بر ۱۹ فرانسه به اتمام رسید.

تیم ملی والیبال ایران با پنج پیروزی و ۱۸ امتیاز دیگر شانسی برای صعود به جمع ۴ تیم برتر و مرحله نهایی مسابقات ندارد. ملی پوشان فردا از ساعت ۱۷ و ۳۰ مقابل تیم قدرتمند لهستان صف‌آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1100279 برچسب‌ها تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال فرانسه لیگ ملت های والیبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال فرانسه لیگ ملت های والیبال زمان استراحت فنی اختلاف امتیاز تیم ملی والیبال سود فرانسه ۲۵ بر ۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد