Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام گرزین گفت: مسائل و مشکلات جامعه را براساس زیست بوم آن منطقه باید حل و فصل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» عصر امروز (دوشنبه 31 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: رسانه ها در اقدامات خود در حوزه تبلیغ دین سهم ویژه ای را قائل باشند تا بتوانیم نگاه دینی را به جامعه به ویژه نخبگان و جوانان منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی کشور در دوره جدید سیاست گذاری های خود پیوست اجتماعی را در برنامه ریزی های خود به عنوان یک محور در نظر گرفته است.

 

حجت الاسلام گرزین یادآور شد: سعی کردیم تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید خود یک پیوست اجتماعی را تعریف کند چرا که دیدیم که در حال فاصله گرفتن از مطالبات مردمی هستیم که با زبان و خواسته مردم فاصله دارد.

 

وی بابیان اینکه هدایت فکری و سیاسی و خدمات اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و مقام معظم رهبری به این مسئله تاکید دارند، افزود: برنامه های تبلیغات اسلامی باید به سمت کاهش آسیب های اجتماعی سوق داده شود و با این رویکرد بحث مواسات و همدلی را در پیش گرفتیم.

 

این مقام مسئول متذکر شد: پویش همدلی هر هیئت یک جهیزیه در هیئت ها در کشور راه اندازی شده و هیئت ها را تشویق کردیم که هر کدام بتوانند یک جهیزیه را برای خانواده نیازمند تامین کند.

 

حجت الاسلام گرزین ابراز داشت: بهره گیری از ظرفیت یک هزار تشکل دینی در سطح استان برای ایجاد اشتغال در تبلیغات اسلامی دنبال می کنیم و تاکنون توانستیم  نسبت به ترغیب برای ایجاد دو هزار شغل خانگی برای خانواده نیازمند و بدسرپرست اقدام کنیم.

 

وی افزود: تمام این اتفاقات به دست مردم رقم می خورد و سازمان تبلیغات اراده مردم را تقویت می کند تا بتواند هر یک نقش آفرینی داشته باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: در خصوص تهیه جهیزیه، کاهش هزینه اجاره، تهیه ماسک و مواد ضدعفونی و ضدعفونی کننده معابر و ارائه عملکردهای فرهنگی و اجتماعی با رویکرد آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه هایی است که در استان پیگیری می کنیم.

 

حجت الاسلام گرزین متذکر شد: مسائل و مشکلات جامعه را براساس زیست بوم آن منطقه باید حل و فصل کنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی‌علمی‌ترویجی «ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی» به همت گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام حمید زراعت کاشانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می پردازد و ناقد و دبیر علمی جلسه به ترتیب حجت الاسلام علیرضا کلاهدوزان استاد سطوح حوزه علمیه و حجت الاسلام سعید فاقدی دبیر گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام است.

زمان برگزاری چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۴ در محل مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام، طبقه دوم، سالن جلسات خواهد بود.

علاقمندان می توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در نشست شرکت کنند.

کد خبر 6093827 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت