Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد طباطبایی روز دوشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران تکواندوی استان که در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، افزود: فدراسیون باید به اصفهان نگاه ویژه، ملی و بین‌المللی داشته باشد و به ورزشکاران و مربیان این خطه توجه بیشتری کند.

وی افزود: مدال‌آوران تکواندوی اصفهان با وجود تمام نامهربانی‌ها و مشکلات توانستند به مقام برسند و  برای کشور و استان افتخارآفرینی کنند و فدراسیون باید برای افتخارآفرینی بیش از پیش تکواندوکاران و مربیان اصفهانی تسهیلگری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: اگر امروز تکواندوی استان در جایگاه بالایی قرار داد و یک دختر نوجوان شهرستانی می‌تواند از این استان در نخستین حضور بین‌المللی خود برای کشور افتخارآفرینی کند، این بدلیل سابقه خوب اصفهان در این ورزش و تلاش مربیان و ورزشکاران اصفهانی برای اعتلای تکواندوی استان در سال‌های گذشته است. 

وی گفت: همت و اعتماد به نفسی که امروز تکواندوکاران اصفهانی دارند، بخاطر مهارت و سابقه مربیان تکواندوی این دیار است که همیشه در کشور زبانزد بوده‌اند.

وی تصریح کرد: درصددیم به کمک یکی از صنایع استان، از تکواندو اصفهان حمایت کنیم تا این استان بتواند در لیگ برتر تکواندو نماینده شایسته داشته باشد. 

وی به نگاه آمایش سرزمینی در اجرای پروژه‌ها و توسعه ورزش قهرمانی در مناطق مختلف استان اشاره کرد و اظهار داشت: با چنین نگاهی، امکان کیفیت‌سازی فعالیت‌های ورزشی و افزایش میزان ورزشکار سازمان یافته صورت گرفته و به ورزش‌های مدال‌آور استان مانند تکواندو توجه ویژه‌ای شده است.

وی تاکید کرد: در آمایش سرزمین، تکواندو یکی از رشته‌های راهبردیست که باید به آن توجه بیشتری شود و اگر بتوانیم در بحث استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران خوب عمل کنیم، افزایش این قهرمانی‌ها دور از دسترس نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان تصریح کرد: تکواندو حق خود را در صحنه حضور در میادین بین المللی ادا کرده است و مسوولان باید بدنبال رفع مسائل ورزشکاران این رشته باشند و زیرساخت‌های مناسبی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: قرار است ۵۰۰ میلیون تومان از بخش بودجه اداره کل، برای تامین زیرساخت‌ها و تجهیزات به تکواندو اختصاص پیدا کند.

در پایان این مراسم از ۱۰ نفر از مدال آوران و قهرمانان مسابقات جهانی و رقابت‌های آسیایی تکواندو استان اصفهان در بخش‌های "کیوروگی"، "پومسه" و "پاراتکواندو" از جمله سجاد مردانی، نگار اسماعیلی، حسین بهشتی، حامد حق‌شناس، مرجان سلحشوری، علی سلمانی، محمدتقی حاتمی، محمدرضاخانی، فاطیما رفیعی، یاسمن لیموچی و حمیدرضا حاتمی و مربیان ایشان تجلیل شد.

اصفهان دارای بیش از ۶۰ هزار تکواندوکار و ۳۰۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

برچسب‌ها اصفهان فدراسیون تکواندو استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان فدراسیون تکواندو استانداری اصفهان اصفهان فدراسیون تکواندو استانداری اصفهان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

طرفداری| رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی