Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:48:37 GMT

معرفی بلندترین هتلهای لوکس مشهد با تراپنر

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۱۴۹۹

معرفی بلندترین هتلهای لوکس مشهد با تراپنر

همانطور که می‌دانید انجام هرگونه سفر در این ایام منوط به اجازه ستاد ملی مباره با کرونا است. توصیه تراپنر به شما نیز این است که از رفتن به سفرهای غیر ضروری در این ایام بپرهیزید. در سفر ضروری به مشهد یکی از بزرگترین دغدغه‌ها انتخاب هتلی با کیفیت بالا، دسترسی مناسب به حرم امام رضا و مراکز خرید اطراف حرم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام تراپنر، همواره یکی از بزرگترین دغدغه‌های مسافران در سفر به مشهد انتخاب هتلی با کیفیت بالا، دسترسی مناسب به حرم امام رضا(ع) و مراکز خرید اطراف حرم بوده است. به همین جهت در ادامه این مطلب قصد داریم تا سه تا از هتلهای لوکس مشهد که در میان گردشگران مشهد طرفداران بسیار زیادی دارند را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با اطلاعات کافی هتل مورد نظرتان را انتخاب نمایید و از سفر خود لذت کافی را ببرید. این هتل‌ها با توجه به خدمات و امکانات درجه یکی که به مشتریان خود ارائه می‌دهند از هزینه رزرو بالاتری نسبت به برخی هتل های 5 ستاره مشهد برخوردار هستند. اطلاعات ذکر شده در ادامه مطلب، خلاصه‌ای از اطلاعات هتل‌ها در سایت رزرو آنلاین هتل تراپنر می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر یک از هتل‌ها می‌توانید به صفحه هتل مورد نظر در سایت تراپنر مراجعه نمایید.

هتل مجلل درویشی اقامت در تنها هتل آتریوم شهر مشهد

هتل مجلل درویشی یکی از بزرگترین و لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد می‌باشد که صد در صد سهام آن متعلق به گروه هتلداری درویشی است. این هتل در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که خیابان اصلی منتهی به حرم مطهر می‌باشد قرار دارد. هتل مجلل درویشی با بیست و پنج طبقه، سومین هتل مرتفع شهر مشهد و تنها هتل آتریوم (آتریوم: فضای خالی میان طبقات هتل که سایر طبقات را می‌توان مشاهده نمود) شرق کشور می باشد. برای رزرو هتل درویشی مشهد باید هزینه بیشتری نسبت به برخی هتل های 5 ستاره پرداخت کنید. چرا که این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران می‌باشد که خدمات و امکانات بسیار مناسبی به میهمانان خود ارائه می‌دهد. از دیگر خدمات و امکانات خاص هتل مجلل درویشی می‌توان به اسپای این مجموعه اشاره نمود که به غیر از انواع ماساژها دارای ماساژ دکتر فیش (تغذیه نوعی ماهی از بافت‌های مرده پا) نیز می‌باشد.

هتل قصر طلایی مشهد؛

هتل قصر طلایی از دیگر هتلهای لوکس مشهد می‌باشد که در خیابان اصلی امام‌ رضا و در نزدیکی میدان بسیج واقع شده است به همین سبب هتل قصر طلایی از دسترسی مناسبی به وسایل حمل و نقل عمومی برخوردار است به طوری که برای دسترسی به ایستگاه متروی بسیج کمتر از 5 دقیقه پیاده روی لازم است. عمده شهرت هتل قصر طلایی مشهد به طراحی داخلی منحصر به فرد اتاق‌های هتل (8 مدل اتاق و 10 مدل سوئیت) و خدمات و امکانات بی‌نظیری که این هتل به مشتریان خود ارائه می‌دهد باز می‌گردد. با رزرو هتل قصر طلایی مشهد و اقامت در این هتل بسیاری از خدمات و امکانات نظیر؛ دوچرخه، پارکینگ، مینی بار، ترانسفر، بوفه صبحانه، اینترنت، مجموعه آبی و PS4 به رایگان در اختیار شما قرار داده خواهد شد. از دیگر خدمات و امکانات شاخصی که هتل قصر طلایی مشهد به مشتریان خود ارائه می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

هتل الماس 2

هتل الماس 2 با 26 طبقه دومین هتل مرتفع‌ شهر مشهد می‌باشد که در خیابان اصلی امام رضا و در نزدیکی خیابان امام رضا 16 قرار دارد. رستوران گردان هتل الماس 2 (رستوران پانوراما) یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شهر مشهد است که در طبقه 26 هتل الماس 2 قرار دارد و دارای نمای زیبایی از شهر مشهد و حرم امام رضا (ع) می‌باشد. معماری اتاق‌های هتل الماس 2 از معماری کشورهای مختلف الهام گرفته شده است که از انواع آن می‌توان به معماری ترکیه‌ای، ایتالیایی، آفریقایی، عربی، هندی و ... اشاره نمود. میهمانان هتل‌ الماس 2 می‌توانند با توجه به سلایق و تعداد همراهان خود در سفر، واحد اقامتی مورد نظرشان را رزرو نمایند و برای صرف شام یا ناهار به یکی از سه رستوران هتل الماس مراجعه نمایند. از خدمات و امکانات شاخصی که این هتل به مشتریان خود ارائه می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

تراپنر، همه آنچه که در مورد هتل باید بدانید

رزرو هتل های مشهد به صورت آنلاین از طریق سایت‌های زیادی امکان‌پذیر است. اما تراپنر ضمن بررسی کامل تمامی دغدغه‌های رزرو هتل در تمامی شهرهای ایران، به معرفی کامل و تخصصی هتل‌های هر شهر پرداخته و امکانات، خدمات هر هتل و شرایط استفاده از آن‌ها را برای شما شرح داده است. همچنین در تراپنر جدیدترین عکس‌های هتل از تمامی مکان‌ها و بخش‌ها و اتاق‌های هتل قرار داده شده است. پس از انتخاب هتل مد نظرتان در تراپنر می‌توانید هتل را با قیمتی به مراتب پایین‌تر نسبت به سایر سایت‌های رزرواسیون هتل رزرو نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مشتریان خود ارائه هتل قصر طلایی مشهد هتل مجلل درویشی خدمات و امکانات هتل الماس 2 اشاره نمود رزرو هتل امام رضا شهر مشهد هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک با برپایی غرفه در سالن 38 این نمایشگاه بخشی از اقدامات و محصولات متنوع خود در راستای حمایت از واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنعتی و کشاورزی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. 

بر اساس این گزارش، این بانک به همراه برخی از شرکت‌های تابعه با حضور موثر در این نمایشگاه ضمن معرفی برخی از فعالیت‌های حمایتی خود در بخش‌های گوناگون، بستر ارتباط دوسویه با مدیران و صاحبان کسب‌وکارها، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حاضر در این نمایشگاه به منظور توسعه همکاری‌های متقابل را فراهم کرده است. 

مدیران بانک رفاه کارگران با حضور در غرفه این بانک در این نمایشگاه ضمن تشریح برخی از محصولات و خدمات گسترده این بانک، پاسخگوی سوالات و موارد مطرح شده از سوی بازدیدکنندگان هستند.  

شایان ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری برای ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور محسوب می شود که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت در حال برگزاری است.  

در این نمایشگاه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه شده است.

این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان است.

برگزاری گردهمایی‌های صنعت‌محور با بازدیدکنندگان خارجی، تورهای تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، وبینارهای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، معرفی دسته محصولات منتخب ایـران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع غذایی، معرفی محصولات منتخب صنایـع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره و .... ازجمله برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • (تصاویر) بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا
  • افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا