Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رضی رئیس انجمن فوتبال دانشجویی استان مازندران در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، در خصوص راه‌اندازی انجمن فوتبال دانشجویان در استان مازندران، اظهار کرد: به دنبال ساختارسازی اساسی در فوتبال دانشجویی هستیم و با برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت اهداف خاصی را برای فوتبال دانشجویان دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضی گفت: فوتبال دانشجویان از ظرفیت بالایی برخوردار است و قطعا با حمایت‌های رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و دکتر ذبیحی رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی مازندران و با فعالیت‌های  اعضای این انجمن آینده خوبی را می‌توانیم برای این رشته محبوب ورزشی رقم بزنیم.

رئیس انجمن فوتبال دانشجویی استان مازندران از فعال‌سازی کمیته‌های مختلف گفت و ادامه داد: امکانات خوبی در دانشگاه‌های استان مازندران وجود دارد و ما نیز برای شروع، کمیته‌های فوتبال، فوتسال، فوتبال‌ساحلی را در بخش بانوان و آقایان فعال کردیم و با استفاده از ظرفیت و امکانات کلیه دانشگاه‌های استان برنامه‌های خوبی برای فوتبال دانشجویان در نظر گرفته‌ایم که بزودی آنها را اجرایی خواهیم کرد.

وی گفت: مهمترین هدف حال حاضر ما طراحی و اجرایی کردن لیگ برتر فوتبال دانشجویان مازندران است که در بخش آقایان و بانوان به‌زودی آن را اجرا خواهیم کرد.

رضی در پایان  اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشرفت فوتبال دانشجویی نهایت استفاده را خواهیم برد و از تمامی کسانی که علاقمند به فعالیت در فوتبال دانشجویی هستند، یا نقد و پیشنهادی در این زمینه دارند با آغوش باز استقبال می کنیم.

 همچنین با پیشنهاد مهدی رضی رئیس فوتبال دانشجویان و طی حکمی در حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سرکار خانم نجمه مسلمی به سمت نایب رئیس فوتبال دانشجویان و آرمان رسول‌پور به سمت دبیر فوتبال دانشجویی مازندران منصوب شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال دانشجویان مازندران لیگ برتر دانشجویان ورزش مازندران فوتبال دانشجویان فوتبال دانشجویی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک