Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – میلاد عبادی‌پور، دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران در مورد شکست ۳ بر صفر مقابل فرانسه در هفته پنجم لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ گفت: شانسی برای پیروزی در دیدار مقابل فرانسه نداشتیم. با اینگونه بازی‌ها شانسی برای برد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم نخواهیم داشت. باید در تیم تغییراتی ایجاد کنیم تا برنده شویم.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: این بازی باعث شرمندگی همه ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با فرانسه بی‌احترامی به خودمان بود. آنها به ما بی‌احترامی کردند. فرانسوی‌ها راه می‌رفتند و به ما می‌خندیدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال میلاد عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!