Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:55:40 GMT

«سید نظام‌الدین موسوی» سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۱۷۵۰

«سید نظام‌الدین موسوی» سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جزئیات جلسه هیئت رئیسه مجلس گفت: در نشست عصر امروز(یکشنبه) با رأی اکثریت اعضاء، محسن پیر هادی به عنوان ناظر اداری و سید نظام الدین موسوی به عنوان ناظر پشتیبانی و سخنگو انتخاب شدند.

سلیمی همچنین گفت: در این جلسه، بنده نیز به عنوان ناظر فرهنگی هیئت رئیسه انتخاب شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، هر ساله در خرداد ماه به مدت یکسال با رأی اکثریت نمایندگان انتخاب می‌شوند.

کد خبر 5241239

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدنظام الدین موسوی مجلس شورای اسلامی علیرضا سلیمی هیئت رئیسه مجلس انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان جشن انتخابات مجلس شورای اسلامی وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری محمد باقر قالیباف محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی هیئت رئیسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران