Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری، ظهر دوشنبه در مراسمی که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع)، از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر کرد و اظهار داشت: مشارکت مردم یزد نیز بسیار خوب بود و به لطف خدا انتخابات خوب و پرشوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: باید قدردان این مردم باشیم که با همه سختی‌ها و مشکلات در صحنه حاضر شدند زیرا نظام و ولایت و انقلاب را دوست دارند و اشتباهات برخی مدیران و افراد را پای نظام نمی‌گذارند بنابراین در برابر این مردم باید مسئولیت‌پذیر و دلسوز باشیم.

وی با اشاره به روایتی که امام حسن عسکری (ع) از امام سجاد (ع) نقل کرده است، افزود: خداوند به موسی فرمود: «یا موسی حببنی الی خلقی و حبب خلقی الی» یعنی ای موسی محبت مردم را به من جذب کن و محبت من را نیز به مردم ابلاغ کن، حضرت موسی روش این کار را جویا شد و خداوند برشمردن نعمت‌ها برای بندگان و آگاه کردن آنها در مورد نعمات را مطرح کرد.

ناصری تصریح کرد: اینکه خدا در اوج بی‌نیازی چنین مطالبه‌ای از پیامبر خود دارد، کار عجیبی است و امروز باید در دستور کار ما قرار گیرد و باید در رفتار و برنامه های خود، دل مردم را به دست بیاوریم و محبت مردم را نسبت به خدا، ولایت، انقلاب و رهبری برانگیزیم.

خدمات و نعمات انقلاب باید به مردم گوشزد شود

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تاکید کرد: باید خدمات و نعمات انقلاب و شهدا را به مردم گوشزد کنیم و به شرح خدمات انقلاب بپردازیم.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم فطرت خدایی بندگان خدا را زنده کنیم تا به سوی خدای متعال اقبال داشته باشند و آنها را در مسیر کمال قرار دهیم.

ناصری افزود: یکی از راه های جذب مردم، اخلاق و برخورد خوب است، در برابر مردم متواضع باشید و از امام خمینی (ره) در این زمینه الگو بگیرید زیرا امام حتی در سلام کردن از مراجعان خود پیشی می گرفت و با بندگان خدا همواره متواضع برخورد می کرد.

امام جمعه یزد ادامه داد: بزرگان ما رفتار و گفتار و کردارشان سازنده بود و این موضوع باید برای ما الگو باشد.

انسجام کشور باید تقویت شود

وی تصریح کرد: مردم مورد هجمه و عصبانی هستند و با سخنان رهبری آرامش پیدا کردند اما باید طوری با این مردم برخورد داشته باشیم که دوباره همه در کنار هم قرار بگیریم و با تدابیر بهتر، بتوانیم انسجام کشور را تقویت کنیم.

ناصری همچنین بر رسیدگی به فقرا و نیازمندان تاکید کرد و گفت: پیامبر (ص)، حب الفقرا را از ویژگی‌های خوب و دوست داشتنی حضرت علی (ع) می‌دانستند

نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: احساس می کنم در ایام شیوع کرونا، مردم از مساجد فاصله گرفتند، روضه ها تعطیل شده، ارتباط روحانیت با مردم تقریباً قطع شده از سوی دیگر، هجمه های دشمنان در فضای مجازی بالاست بنابراین سازمان تبلیغات اسلامی باید برنامه ریزی کند و فضای معنوی در جامعه ایجاد کند.

مراسم روضه خوانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد احیا شود

وی ادامه داد: باید به عمران و آبادانی مساجد، انتخاب افراد مناسب، خوش خلق و جوان برای هیئت امنای مساجد و برقراری روضه و مراسم مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام شود.

ناصری تصریح کرد: ارتباط مردم با روحانیون نباید قطع شود زیرا به محض اینکه این ارتباط قطع شود، بلافاصله دشمنان جای آن را پر می کنند.

کد خبر 5241248

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد امام جمعه یزد محمدرضا ناصري اداره كل تبليغات اسلامي استان يزد انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا بوشهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)