Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی بر برداشتن گام های بلند در راستای استفاده از ظرفیت های خوب استان مرکزی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» ظهر امروز (30 خرداد) در آیین عملیات بتن ریزی تقاطع غیر همسطح میدان مقاومت اراک، با تقدیر از دست اندرکاران اجرای این پروژه گفت: استان مرکزی ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف دارد که باید استفاده از آنها در راستای پیشرفت و آبادی این استان تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراکی افزود: استان مرکزی ظرفیت زیادی برای برداشتن گام‌های بلند در بخش‌های مختلف دارد که می‌تواند در کشور اثرگذار باشد.

 

این مقام مسئول برنامه ریزی هدفمند و حرکت در مسیر اجرایی شدن برنامه ها را ضروری دانست و بیان کرد: آمایش سرزمین یکی از نیازهای اساسی استان مرکزی است که باید به آن توجه فراوان شود.

 

تاکید بر تلاش اعضای شورای ششم در راستای توسعه شهر

 

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات گفت: ملت ایران با حضور خود برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب نگاشتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن تبریک به منتخبین شورای ششم، افزود: اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در دوره ششم باید حمایت ویژه در راستای توسعه این شهر و رساندن آن به موقیعت کلانشهری در حد واقعی داشته باشند.

 

این مقام مسئول به توطئه های شوم و همیشگی دشمان اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش های گسترده دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی و فعالیت های آنها در راستای دلسرد کردن ملت، باز هم شاهد حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات بودیم.

 

حرکت در مسیر ولایت تنها راه نجات مردم است

 

سردار « محسن کریمی» نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور ملت آگاه و قهرمان ایران در صحنه انتخابات گفت: ملت ایران بار دیگر ولایتمداری خود را به دنیا نشان دادند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه توفیقات و پیشرفت های امروز جامعه مرهون خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان است، بیان کرد: همه باید پاسدار خون این عزیزان و ادامه دهنده راه و مسیری که به برکت انقلاب برای ما ترسیم شده است باشیم.

 

وی حرکت در مسیر ولایت را تنها راه نجات مردم دانست و بیان کرد: : افرادی که مسیر ولایت را رها کنند چیزی جز گمراهی نصیب آنها نمی‌شود و فردی که در این مسیر گام بردارد، هدایت، کرامت و شفاعت شامل حالش خواهد شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک آیت الله دری نجف آبادی اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر

استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت بر بررسی دقیق ابعاد این حادثه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان عصر امروز (پنجشنبه) به همراه چندین تن از مسؤولان استانی و شهرستانی در محل آتش‌سوزی شهرک امام‌زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت حضور یافت. استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت بر بررسی دقیق ابعاد این حادثه تاکید کرد.

وی در جریان این حادثه قرار گرفت و پیگیر میزان خسارت وارد شده به مردم شد و دستوراتی را در این راستا صادر کرد.

استاندار گیلان ضمن ابراز تاسف از این وقوع حادثه و بروز خسارات مالی و نیز با بیان اینکه به حمدالهی این حریق خسارات جانی به همراه نداشته است؛ دستور داد که ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی و نتیجه آن به استانداری اعلام شود.

عباسی با تاکید بر اینکه دولت مردمی سیزدهم در کنار مردم است، گفت: قطعا دولت در جبران خسارات وارده مالی کمک حال مردم است و نیز در ساخت اصولی و مهندسی احداثات منطقه امام زاده ابراهیم (ع) با سازه‌هایی که دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم تاکید دارد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

همچنین جلسه‌ای در جمع مردم منطقه و مسوولان با حضور استاندار گیلان در محل بارگاه ملکوتی حضرت امام زاده ابراهیم (ع) شفت در حال برگزاری است.

 

دیگر خبرها

  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم