Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@01:06:46 GMT

قوه قضائیه با تمام توان به منتخب مردم کمک می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۰۱۷

معاون اول قوه قضائیه گفت: همه قوه قضائیه با تمام توان و اختیاراتی که داریم برای موفقیت منتخب ملت در مسئولیت خطیر و مهم آینده کمک خواهیم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در شورای عالی قضائی با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: مردم موقعیت‎شناس و آگاه ایران در روز ۲۸ خرداد بار دیگر حقیقتاً با حضور پای صندوق‌های رأی شگفتی آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آنچه دشمنان طراحی کرده بود و تصور می‌کرد می‌تواند با اقدامات پلیدش مردم را از رفتن پای صندوق رأی بازدارد شکست خورد و مردم نقشه‌های آن‌ها را خنثی و نقش بر آب کردند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: دشمنان و بدخواهان در داخل و خارج کشور از مدت‌ها پیش تلاش کردند تا مردم پای صندوق نیایند و امید هم بسته بودند، اما این اتفاق نیفتاد و مردم با وجود مشکلات، حاضر نشدند به هیچ وجه از آرمان‌ها، ارزش‌ها و نظام و انقلاب و دین کوتاه بیایند.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای بیان کرد: دشمنان آنقدر عملیات روانی انجام دادند و حتی سینه به سینه سعی کردند افراد را تحریک کنند، اما با عنایت خدا و تلاش دستگاه‌های ذیربط و همکاری مردم کوچک‌ترین ناامنی را در مقطع انتخابات نداشتیم و انتخاباتی بی نظیر از لحاظ امنیت و آرامش برگزار شد.

وی اضافه کرد: خناسان هر چه در توان داشتند به کار بردند و شیاطین انس و جن با دمیدن بر افکار شیطانی خود وسوسه‌ها ایجاد کردند و از آن طرف کرونا هم بود که خیلی از کشور‌ها به خاطر آن انتخابات شأن را به تعویق انداختند، اما مردم با وجود این مسائل و مشکلاتی که در ساعات اولیه در اخذ رأی وجود داشت، ساعت‌ها در فضای باز و زیر نور آفتاب ایستادند و دشمنان را در اجرای نقشه شومشان ناکام گذاشتند.

معاون اول قوه قضائیه گفت: مردم در این انتخابات به شخص رأی ندادند بلکه به شخصیتی با کارنامه که سابقه خدمتی او را دیده و شنیده بودند، رأی دادند.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای از مردم دوستی، حمایت از انقلاب، حرکت در خط ولایت و انقلاب، برای مردم کار کردن، صادق بودن و در مقابل ارزش‌ها و مقابل دشمنان حساس بودن به عنوان ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی یاد کرد.

وی بیان کرد: امروز ریل قطار کشور عوض شده و دوباره به مسیر اصلی انقلاب بازگشته که ما باید آن را پاس داریم و البته همه این دستاورد‌ها از نعمت بزرگ ولایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری بود که همان روز که دشمنان اصرار می‌کردند مردم یک «نه بزرگ» به انتخابات بگویند، رهبری معظم انقلاب با اطمینان خاطر و با شناختی که از مردم و هوشیاری و دینداری آن‌ها دارند، آحاد ملت را به صحنه فراخواندند و مردم هم لبیک گفتند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم در انتخابات مسئولیت‌هایمان را سنگین کرده است، گفت: امت سنگ تمام گذاشت و حالا نوبت ماست که باید برای حفظ ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم سنگ تمام بگذاریم و حقیقتاً خود را خادم دلسوز و صادق مردم بدانیم.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای بیان کرد: همه قوه قضائیه با تمام توان و اختیاراتی که داریم برای موفقیت منتخب ملت در مسئولیت خطیر و مهم آینده کمک خواهیم کرد تا دولت مردمی به هدف و مقصود نهایی برسد. برچسب ها: قوه قضائیه ، مسئولان عالی قضایی ، رئیس جمهور منتخب

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قوه قضائیه مسئولان عالی قضایی رئیس جمهور منتخب معاون اول قوه قضائیه قوه قضائیه محسنی اژه ای حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود

نماینده منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: می توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

وی افزود: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است. مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مهم را می‌توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیئت‌های اندیشه‌ورز محقق کرد.

آیت‌الله میرباقری تصریح کرد: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد مابین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی وجود دارد که ما باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: ریل‌های پیشرفت استان سمنان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد، بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایت‌مندی مردم است.

کد خبر 747516

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود