Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@19:48:37 GMT

انتقاد محمد مهاجری از سخنان برجامی رئیسی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۱۲۴

انتقاد محمد مهاجری از سخنان برجامی رئیسی

یک فعال رسانه ای اصولگرا با اشاره به نخستین نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب، گفت: من از حرف های امروز آقای رئیسی چنین برداشتی نکردم که قصد دارد میوه برجام را بچیند. من فکر می کنم ایشان علیه برجام حرف زدند تا به زعم خودشان بتوانند از طرف مقابل امتیاز بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی را آقای جلیلی در دولت احمدی نژاد هم انجام داد و هیچ نتیجه ای نداشت و الآن هم هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.

محمد مهاجری در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص مباحث مطرح شده در نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی اظهار داشت: مهمترین بخش صحبت های ایشان موضوع برجام بود. به نظر من ایشان پالس منفی فرستادند. وقتی ایشان گفتند برجام برای ما سودی نداشته در واقع یعنی به مذاکراتی که در وین انجام می شود نگاه منفی دارند. آن قسمت از صحبت شان هم مبنی بر اینکه تیم دیپلماتیک کار خودش را می کند بیشتر به تعارف شبیه است.

این فعال رسانه ای اصولگرا تأکید کرد: من از حرف های امروز آقای رئیسی چنین برداشتی نکردم که قصد دارد میوه برجام را بچیند. من فکر می کنم ایشان علیه برجام حرف زدند تا به زعم خودشان بتوانند از طرف مقابل امتیاز بگیرند. این بازی را آقای جلیلی در دولت احمدی نژاد هم انجام داد و هیچ نتیجه ای نداشت و الآن هم هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.

وی افزود: برجام چیزی نیست که بیرون رفتن آمریکا از آن آورده ای برای ما داشته باشد و اگر آنها بیرون بروند  چیزی از دست نمی دهند. بنابر این ما هستیم که باید سعی کنیم با هنر دیپلماسی ظریف و عراقچی موضوع برجام را به یک عامل بُرد تبدیل کنیم.

مهاجری ادامه داد: اینکه بعد از چند سال علیه برجام حرف بزنیم هنر نیست. آقای جلیلی و آقای احمدی نژاد همین کار را انجام دادند؛ چه نتیجه ای گرفتیم؟! نتیجه این شد که زیر بار تحریم و فشارهای اقتصادی فراوان رفتیم. 

وی تأکید کرد: اگر برجام در دولت آقای روحانی به نتیجه نرسد در دولت بعدی هم به این زودی به نتیجه نخواهد رسید. مگر اینکه فرض را بر این بگذاریم که آقای رئیسی فعلا چون رئیس جمهور منتخب است دارد شعار می دهد و وقتی رئیس جمهور مستقر شد از این شعارها دست بر می دارد و به موضع عملیاتی راجع به برجام بر می گردد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 برجام محمد مهاجری نشست خبری ابراهیم رییسی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 هیچ نتیجه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است

رئیس جمهور در آیین گشایش نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز شنبه در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو 2024) طی سخنانی بیان کرد: این نمایشگاه نشان‌ دهنده این است که ایران تحریم‌ ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

رئیسی ادامه داد: هم‌چنین طرح‌های شیطانی منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هرگز به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران وی افزود: این نمایشگاه نشان می‌دهد کشور ما با ذخایر مادی، معنوی و نیروی انسانی کارآمد و با اراده و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری داشته باشد.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: آنچه به‌دست جوانان عزیز ما رقم خورده در این نمایشگاه آورده شده و ترجمان این رویداد بزرگ اقتصادی این است که ما توانسته‌ایم و می‌توانیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • فیلم/ رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید
  • فیلم| رئیسی: تحریم‌ِ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان