Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@13:23:38 GMT

شرط استاندار تهران برای بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۱۲۸

شرط استاندار تهران برای بازگشایی مدارس

استاندار تهران درباره بازگشایی مدارس در اول مهرماه اعلام کرد: این موضوع نیازمند کار کارشناسی است و کارشناسان حوزه بهداشت در این زمینه باید نظر دهند.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران اعلام کرد: نوجوانان در سنینی هستند که نیازمند حضور در مدرسه‌اند و برای این گروه سنی تیم کارشناسی روی این مسئله کار می‌کند تا اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: عمده بحث ما در این جلسه بحث واکسن کرونا بود، ما در استان تهران ۷۶ مرکز برای انجام واکسیناسیون با نیروی انسانی و تجهیزات کامل آماده کرده‌ایم و منتظر هستیم واکسن‌هایی که برای گروه ۷۰ سال به بالا در نظر گرفته شده، به ما تحویل داده شود تا بتوانیم تزریق مجدد واکسن را در این مراکز شروع کنیم.

استاندار تهران تاکید کرد: این موضوع را امروز با معاون بهداشت وزارت بهداشت در میان گذاشته‌ایم که مقرر شد براساس سهمیه‌ای برای جمعیت ۷۰ سال به بالا به دو منظور تزریق واکسن نوبت دوم و تزریق واکسن افرادی که جامانده‌اند واکسن در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم بعد از آن نیز برای واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۷۰ ساله‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی ادامه داد: در این جلسه نیز پرداخت مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی از تامین اجتماعی و بیمه سلامت مطرح شد، از بدو شروع کرونا بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تخت‌های خود را در اختیار قرار داده‌اند و این سازمان‌های بیمه‌ای ملکف شدند در اولین فرصت در بازپرداخت این بدهی‌ها اقدام کنند تا شرایط بهتری از لحاظ عملکردی برای این‌ دانشگاه‌ها فراهم شود.

استاندار تهران یادآور شد: یکی از مهمترین موضوعات ما تداوم عمل واکسیناسیون است که در این زمینه پیشنهاداتی شده که اگر واکسن به اندازه کافی نباشد گروه‌ها را به مقاطع سنی کمتر تبدیل کنیم تا هم با ازدحام جمعیت مواجه نشویم و همچنین افراد واکسن خود را در موعد مقرر دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، جلسه هفتگی ستاد مقابله با کرونا استان تهران عصر امروز/ دوشنبه به ریاست انوشیروان محسنی بندپی در محل استانداری تهران برگزار شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: استاندار تهران بازگشایی مدارس استاندار تهران دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در جلسه بررسی مصوبات سفر ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان به مشکلات جدی بانک‌های لرستان در انجام کار و وظایف محوله به ویژه در خصوص منابع مالی و مصارف اشاره کرد و گفت: مدیریت اجرایی استان آمادگی لازم برای بررسی این مسائل و پیگیری رفع مشکلات حوزه بانک‌ها را دارد.

وی تاکیدکرد: بانک‌های استان باید مشکلات کشوری، استانی و کافی نبودن منابع و مصارف را اطلاع دهند تا مدیریت ارشد اجرایی استان این مسائل را پیگیری کند.

استاندار لرستان همچنین به برخی طرح‌های مصوب در سفر گذشته رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: بخشی از این طرح‌ها مشکلاتی دارند که تعدادی از آنها به صورت تلفنی با مدیران کشوری پیگیری و برخی نیز در جلسه تعیین تکلیف شد.

در این جلسه سازمان برنامه و بودجه، معاونت‌های هماهنگی عمرانی و اقتصادی استانداری موظف شدند نامه‌ای دقیق و کارشناسی برای پیگیری مصوبات سفر تهیه کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: در تلاشیم با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی در ماه‌های پیش رو، درصد پیشرفت طرح‌ها ارتقا یابد و در صورت مساعدشدن شرایط، لرستان برای دور دوم سفر رئیس جمهور تا قبل از ماه محرم اعلام آمادگی کند.

آقای شفقت تاکیدکرد: گزارش مکتوب تمام طرح‌های اجرا شده، طرح‌های ناتمام و منابع تخصیص نیافته آماده و طرح‌های پیشنهادی دور دوم سفر نیز تدوین و ارائه شود.

در دور اول سفر رئیس جمهور به لرستان ۸۰ هزار میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل ۱۷۰ طرح در استان در نظر گرفته شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید