Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، مهرداد خورسندی اظهار داشت: در پی نصب تعداد زیادی پمپ غیرمجاز بر روی شبکه آبرسانی شهرها و روستاهای تحت پوشش که منجر به کاهش شدید فشار، قطع آب و اختلال در امر آبرسانی عادلانه به مردم شده بود، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان درخواست مجوز قانونی برای برخورد با افراد متخلف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اصفهان گفت: مقام قضایی با این درخواست موافقت و اجازه برخورد با مشترکان پرمصرف، مشترکانی که تظاهر به استفاده ناصحیح از آب در شرایط فعلی می‌کنند و مشترکانی که اقدام به نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه کرده‌اند، صادر کرد.

وی افزود: بر همین اساس از ابتدای هفته جاری عملیات شناسایی و قطع انشعاب مشترکان متخلف آغاز شد و گروه‌های مروج مصرف بهینه آب آبفای استان اصفهان با همراهی مأموران نیروی انتظامی اجازه دارند ضمن رعایت موازین شرعی، قانونی و حقوق شهروندی، نسبت به شناسایی و قطع انشعاب آب افراد متخلف اقدام کنند.

خورسندی بیان کرد: بدیهی است به محض این که افراد متخلف نسبت به جمع‌‌آوری پمپ مستقیم و نصب پمپ و مخزن ذخیره براساس استانداردهای تعریف شده اقدام کنند، انشعاب آب آن‌ها دوباره وصل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ با ۳ هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه کمبود آب مواجه است، عنوان کرد: پمپ‌های غیرمجاز، مدیریت شبکه و عدالت توزیع آب را از دست شرکت آبفا خارج می‌سازد و به همین دلیل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان شناسایی و قطع انشعاب آب مشترکان متخلف را در دستور کار جدی قرار داده است.

وی با با بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده پمپ‌های غیرمجاز، مراتب را به سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان ۱۲۲ اطلاع دهند، خاطرنشان کرد: بر اساس بندهای ۳۴-۴ و ۳۹-۴ آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب نصب پمپ مستقیم روی شبکه آبرسانی ممنوع است و شرکت‌های آبفا می‌توانند انشعاب این گونه مشترکان را تا زمان رفع تخلف به صورت موقت قطع کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: نصب پمپ آب پمپ غیرمجاز استان اصفهان شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد صادقی در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: بارش های نیمه شب جمعه و صبح ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرداری منطقه ۱۵ به آدرس بزرگراه بعثت نرسیده به میدان بسیج سبب شد یکی از منهولهای موجود در مسیر به واسطه  شدت بارش و حجم زیاد آب های بالادستی و نیز عدم کشش شبکه جمع آوری آب های سطحی دچار انسداد و گرفتگی شود.

وی ادامه داد: این امر سبب می شود عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام  شوند و کارگران اداره مسیل های منطقه جهت رفع گرفتگی داخل منهول فاضلاب شوند؛ اما  به طور ناگهانی، فشار آب سبب افتادن یکی از کارگران به داخل شبکه می شود و متأسفانه این فرد تا به امروز پیدا نشده، علی رغم اینکه آتش نشانی زحمات زیادی برای جستجو و پیدا کردن این فرد انجام داده است. 

احمد صادقی ادامه داد: من تشکر می کنم از زحمات مجموعه خدمات شهری در این چند روز ولی این زحمات سبب نمی شود که موارد و ضوابط ایمنی رعایت نشود. لایروبی مسیل ها به عنوان چک لیست عملیات به مناطق طی سال های قبل ابلاغ شده و اسناد لازم  به عنوان دستور العمل استقرار و نظام نگاهداشت مدیریت «اچ اس ای» در هر منطقه موجود است که با بررسی های به عمل آمده مشخص شده در این منطقه نیز این دستورالعمل موجود بوده است. از طرفی عدم انجام عملیات در حین بارندگی به دلیل شرایط نامساعد  اعم از  دبی بالای آب و عدم اطلاع از خطراتی که  در این شرایط وجود دارد از توصیه هایی است که در حوزه خدمات شهری باید مورد توجه قرار گیرد که متاسفانه در حادثه منطقه ۱۵ این مورد رعایت نشده است. 

صادقی تاکید کرد: ذکر دو نکته در این حادثه حایز اهمیت است که امیدوارم مجموعه مدیریت شهری به آن توجه داشته باشد؛ نخست آنکه ساختار اچی اس ای در شهرداری تهران نیازمند تقویت است و یک شهر با جمعیتی بیش از  ۱۰ میلیون نفر صرفا با چند کارشناس در منطقه امکان نظارت بر سیستم ایمنی شهر را ندارد. لذا بایستی این سیستم تقویت و اگر بخش خصوصی صلاحیت دار باید در این بخش استفاده بشود. 

وی ادامه داد: نکته دوم که خیلی مهم است؛ موضوع بررسی عدم رعایت دستور العمل استقرار و نگهداشت نظام مدیریت اچ اس ای در  منطقه مذکور است که  در صورت رعایت نکردن این نظامات به طور حتم می بایست با  خاطیان چه عوامل پیمانکاران و چه مدیران برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی