Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:25:53 GMT

سومین نیمکت نشینی قایدی در لیگ بیستم (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۲۳۵

مهدی قایدی مهاجم بوشهری استقلال برای سومین بار در این فصل، کار را از روی نیمکت آغاز می کند.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می رفت، مهدی قایدی بازیکن بوشهری و کلیدی استقلال از ابتدا برای تیمش به میدان نمی رود. ترکیب آبی پوشان برای دیدار حساس امروز مقابل پدیده اعلام شد و باشوی کوچک کار را از روی نیمکت آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قایدی که به همراه تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی در بحرین حضور داشت، پس از آخرین بازی مقابل عراق و با کسب اجازه از فرهاد مجیدی و دریافت مرخصی سه روزه، راهی دبی شده بود و روز گذشته به تمرینات تیمش اضافه شد. مطابق انتظار، سرمربی آبی پوشان از آرمان رمضانی به جای قایدی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده است.


این سومین بار در این فصل است که قایدی کار را از روی نیمکت آغاز می کند و جایی در ترکیب اصلی ندارد. او در هفته هفتم و دیدار مقابل ذوب آهن در اصفهان، به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب یازده نفره تیمش نبود و در ادامه وارد زمین شد.


در دیدار هفته نوزدهم مقابل پیکان نیز قایدی نیمکت نشین بود. در آن بازی و بنا بر تصمیم فرهاد مجیدی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری در نوک خط حمله برای استقلال به میدان رفتند و قایدی در بین دو نیمه به جای متین کریم زاده وارد زمین شد.


حالا بازی با پدیده، سومین دیداری است که قایدی جایی در ترکیب اولیه تیمش ندارد ولی به احتمال فراوان در ادامه وارد زمین مسابقه می شود. او در 20 دیدار دیگری که استقلال در لیگ بیستم برگزار کرده، همواره از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

 

استقلال تهران مهدی قایدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد