Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد مددی در مورد ماجرای برگشت چک محمدحسین مرادمند و بازداشت او در اردوی تیم اظهار داشت: مرادمند ۵۰درصد دریافتی داشته، چک رضایتنامه اش را از طریق مشاور هیات مدیره دادیم که به باشگاه پدیده بدهد اما این چک را نداد و چک شخصی داد. حالا چک شخصی او برگشت خورده مقصر باشگاه است؟ مرادمند باید حقایق را بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، مهدی علی نژاد نیز در خصوص اینکه فرهاد مجیدی او را متهم به دخالت در امور باشگاه کرده بود، گفت: طبیعتا او باید در چارچوب وظایفش حرکت و صحبت کند. اگر خارج از این عمل کند بر  اساس قراردادی که دارد مشخص است که تکلیف چیست.

معاون وزیر ورزش با اشاره به وجود اختلاف در باشگاه استقلال عنوان کرد: باشگاه استقلال دچار اختلافاتی بین مدیرعامل و هیات مدیره شد. این اختلافات آثارش را روی تیم گذاشته و دلخوری‌هایی ایجاد کرده که باعث شده آدرس غلط به مربیان یا بازیکنان داده شود. تصمیمات جدیدی گرفته می‌شود. هم مجموعه احمد مددی و هم ما مذاکراتی با کارگزار انجام دادیم. ان‌شاالله شرایط بهتری حاکم می‌شود.

وی در مورد اینکه با این همه حواشی مدیرعامل رفتنی است یا سرمربی، گفت: ان‌شاالله تصمیمی گرفته می‌شود که به نفع باشگاه باشد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و استقلال خوزستان

لیگ برتر ایران (سپاهان - استقلال خوزستان) ساعت ۱۸:۱۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 750997

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!