Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیش از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده مشهد بنرهای تبلیغاتی از روی سکوهای ورزشگاه آزادی جمع‌آوری شد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده مشهد از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* با توجه به تهدید سازمان لیگ و باشگاه استقلال برای عدم برگزاری بازی به دلیل نصب بنرهای تبلیغاتی روی سکوهای ورزشگاه آزادی، در هنگام گرم کردن بازیکنان بنرها جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* به دلیل سخنرانی آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، اجازه ورود خبرنگاران به داخل ورزشگاه داده نشد و آنها مجبور شدند با خودروهای خود با طی کردن مسافت طولانی از در خانه کشتی وارد ورزشگاه شوند.

* زمانی که خبرنگاران به محل جایگاه خود رسیدند، در جایگاه خبرنگاران قفل بود و پس از گذشت دقایقی مسئولان ورزشگاه در را باز کردند.

* فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، هروویه میلیچ، احمد موسوی و رشید مظاهری به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند. شیخ دیاباته مهاجم خارجی استقلال نیز هنوز به ایران بازنگشته است.

* روی نیمکت استقلال، مهدی قایدی، سینا خادم‌پور، بابک مرادی، متین کریم‌زاده، آرش داج‌لیری، سعید مهری، محمد دانشگر، سبحان خاقانی و سینا سعیدی‌فر حضور دارند.

* اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های پیشین استقلال و فعلی پدیده قبل از شروع بازی به سمت فرهاد مجیدی رفت و او را در آغوش گرفت.

* پیش از آغاز بازی، مجیدی و دستیارانش به سمت نیمکت پدیده رفتند و با سیدمهدی رحمتی و محمد نوازی خوش‌وبش کردند. رحمتی نیز با نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال برخورد گرمی داشت.

* همه بازیکنان استقلال پیش از بازی به سمت رحمتی و نوازی رفتند. سیدحسین حسینی و رحمتی که با یکدیگر در استقلال رقیب بودند با هم دست دادند.

* امین قاسمی‌نژاد مهاجم پدیده که در نیم‌فصل نتوانست به استقلال بپیوندد برخورد گرمی با بازیکنان این تیم داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال و پدیده لیگ برتر استقلال استقلال و پدیده فرشید اسماعیلی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند

سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی برگزار شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: فرآوری معادن در آفریقا بسیار مهم است و جمهوری اسلامی در این زمینه دانش دارد و می‎‌تواند به فرآوری معادن کمک کند.

وی افزود: کشت فراسرزمینی از دیگر ظرفیت‌های مهم است، تأمین مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و مراکز تولیدی از سوی آفریقا صورت گیرد.

این خبر درحال تکمیل است…

کد خبر 748038

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است