Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:34:14 GMT

هافبک چند فصل اخیر روسونری با اینتر به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۵۷۲

هافبک چند فصل اخیر روسونری با اینتر به توافق رسید

هافبک چند فصل اخیر روسونری به طور رسمی اعلام کرد که فصل بعد برای اینتر بازی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، هاکان چالهان‌اوغلو که گفته می‌شود در آستانه پیوستن به اینتر قرار دارد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «تی‌آرتی اسپور» ترکیه، ضمن تأیید این خبر گفت: بله، من با اینتر به توافق رسیده‌ام. فردا راهی میلان می‌شوم تا قراردادم با این باشگاه را امضا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داده بود این هافبک ترکیه‌ای در آستانه پیوستن به اینتر قرار دارد و توافق بین طرفین هم صورت گرفته و  و دستمزد او در اینتر پنج میلیون یورو در سال به علاوه یک میلیون یورو پاداش‌ خواهد بود.

طبق ادعای رومانو، چالهان‌اوغلوی ۲۷ ساله که قرارداد فعلی‌اش با میلان هفته آینده به اتمام می‌رسد، با امضای قراردادی سه ساله خود را تا سال ۲۰۲۴ به اینتر متعهد خواهد کرد و انتظار می‌رود فردا (سه‌شنبه) در تست‌های پزشکی قهرمان ایتالیا شرکت کند.

پیش از این گفته می‌شد باشگاه‌هایی همچون آرسنال، یوونتوس، گالاتاسرای و الدحیل نیز وضعیت این هافبک ترکیه‌ای را زیرنظر دارند. او در فصل اخیر در ۴۳ بازی از رقابت‌های مختلف برای میلان به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن ۹ گل، ۱۲ گل هم برای هم‌تیم‌هایش ساخت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 هاکان چالهان اوغلو میلان ایتالیا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 

آفتاب‌‌نیوز :

فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم نویدکیا توانسته به روز‌های اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد. نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند. 

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود، تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روز‌های تیم نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد