Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@07:26:19 GMT

درخشش لبخند ماسک در جشنواره آمریکای جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۸۹۴

درخشش لبخند ماسک در جشنواره آمریکای جنوبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فیلم کوتاه لبخند ماسک به کارگردانی عباس غزالی در هشتمین حضور بین المللی خود در ۶ بخشِ بهترین بازیگر زن، بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی فیلم کاندید شد. دومین فیلم کوتاه عباس غزالی که در دل ماجراهای کرونا، به معضل نام آشنا و تلخ اجتماعی، اسید پاشی و لبخندهای پنهان شده در پشت نقاب آن می پردازد، اواخر سال گذشته میلادی در کشور ترکیه ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم کوتاه پس از حضور در فستیوال های کلکته، سینه وویاژ، بِرِمِن آلمان، نامزد شدن در فستیوال کَوچ کانادا، برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه تجربی برزیل، جشنواره لایف افتر اویل ایتالیا، فستیوال بریستول آمریکا، اینبار در ۶ بخش متفاوت، شانس خود را در جشنواره آمریکای جنوبی امتحان خواهد کرد. در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: رویایم این نبود...

عوامل این فیلم کوتاه از جمله بازیگر و تهیه کننده: زهرا کریمی، فیلمبردار و تدوینگر: عباس غزالی، مدیر پروژه: محمدحسن کریمی، طراحی صحنه و لباس: ماریا خردجو، صداگذاری و ترکیب صدا: مهدی جمشیدیان هستند.
 

کد خبر 609249 برچسب‌ها فیلم کوتاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فیلم کوتاه بهترین فیلم فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را: سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیات داوران، گروه‌های نمایشی: دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی: ناهید دادخواه از ساری – نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی: محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس- نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی: محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه- نمایش جادوی سیاه به کارگردانی: سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی: رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد