Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@01:34:54 GMT

بیمارستان پردیس تیرماه افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۰۹۸

بیمارستان پردیس تیرماه افتتاح می شود

رضایی گفت: تا پایان تیر ماه فاز اول بیمارستان انصار الغدیر شهرستان پردیس با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ ظهر امروز عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه نشست با خبرنگاران در گفتگو با برنا ضمن اعلام این خبر گفت: افتتاح بیمارستان قرار بود همزمان با ولادت امام رضا ع در روز اول تیرماه انجام شود که به دلیل سنگینی کار و تامین تجهیزات زیاد برای بخش اورژانس با تاخیر تا پایان تیرماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس قول معاونت بهداشت و درمان  به دکتر جان بابایی و دکتر زالی فاز اول درمانگاه و اورژانس قرار بود فردا شروع بکار کند که آماده کردن نواقص اورژانس کمی طولانی شد.

گفتنی است سیدحسن قاضی زاده هاشمی، در نشست بررسی جزئیات تکمیل ساختمان بیمارستان انصار الغدیر در بومهن گفته بود حداقل ۶۰۰ تخت بیمارستانی برای تامین کمبودهای شهرستان پردیس نیاز است و گزارش خوبی از سوی فرماندارپردیس درخصوص وضعیت بهداشت و درمان و جزئیات خدمات رسانی و ساخت بیمارستان انصار الغدیر در بومهن ارائه شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار پردیس بیمارستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود