Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:17:43 GMT

۱۰ نقطه شهر مشهد نورافشانی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۲۳۱

۱۰ نقطه شهر مشهد نورافشانی شد

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: به این مناسبت برنامه نورافشانی شبانه از ابتدای دهه کرامت در ۸ نقطه مشهدالرضا از جمله میدان های شهدا، بیت المقدس، جانباز و تقاطع مخابرات و نیز بوستان های ملت، کوهسنگی، بوستان اردیبهشت و کوه پارک و میدان عطار در منطقه سپاد به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی منتظری افزود: اجرای نمایش ویدئو مپینگ در کانون سوم کوه پارک با موضوع "حدیث سلسله الذهب و حضور حضرت رضا (ع) در مشهد" در دهه کرامت از دیگر برنامه های این سازمان بود که با خلق آثار گرافیکی از طریق نورپردازی و جلوه های ویژه میدانی همراه بود.

وی اضافه کرد: اجرای سرود و همخوانی در ۴۰۰ نقطه شهری در این ایام در پاتوق های سرود در میادین ۱۷ شهریور، شهدا،  بوستان های کوهسنگی، پارک ملت،  بازارهای آرمان، امید، فردوسی، اماکن فرودگاه و راه آهن،  چهارراه مخابرات و شارستان طبرسی از دیگر ویژه برنامه های دهه کرامت بود.

امشب همچنین آیین ویژه نقاره‌زنی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد حرم امام رضا پارک ملت دهه کرامت شهر مشهد مرقد مطهر امام رضا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد حرم امام رضا شهرداری مشهد مشهد حرم امام رضا پارک ملت دهه کرامت شهر مشهد مرقد مطهر امام رضا دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج

همزمان با ایام دهه کرامت اجتماع ۲۰ هزار نفره امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم در کرج، جلسه هم اندیشی اجتماع 20 هزار نفره امام رضایی‌ها ظهر امروز پنج شنبه با حضور معاون فرهنگی ورزشی شهردار کرج و دبیر ستاد مردمی برگزاری مراسم دهه کرامت و نمایندگان دستگاه های مختلف در سالن جلسات شهرداری کلانشهر برگزار شد.

امیر اشتری؛ معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با بیان اینکه در آستانه دهه سراسر شرافتِ کرامت، کشور ما زیر سایه پرچم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) قرار دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد جلوه ای از زیبایی ها و بزرگی این ایام را با برگزاری مراسم و برنامه های مختلف در شهر به نمایش درآوریم.

اشتری افزود: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام برپایی اجتماع بزرگ 20 هزار نفری امام رضایی هاست که در ورزشگاه انقلاب کرج به اجرا در می آید.

وی اذعان کرد: سال گذشته تجربه موفقی را در این زمینه البته در ابعاد کوچکتر پشت سر گذاشتیم که تلاش می کنیم با بهره گیری از دستاوردهای این تجربه، گردهمایی امسال را بسیار باشکوه تر و بزرگتر برگزار کنیم.

معاون شهردار کرج با بیان اینکه چنین تجمع بزرگی برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برای اجرای هر چه بهتر برنامه، مشارکت همه دستگاه ها و بخش های متولی لازم و ضروری است.

اشتری ابراز امیدواری کرد: با مشارکت این بخش ها بتوانیم کاری ویژه و در شأن امام رئوف و مردم شهر کرج به انجام برسانیم.

تجمع 20 هزار نفری امام رضایی‌ها قرار است در 27 اردیبهشت توسط ستاد برگزاری مراسم دهه کرامت با مشارکت ویژه معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و تمام دستگاه های دولتی و مجموعه های فرهنگی استان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد