Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: به نظرم روز بد ما بود که توپ‌های‌مان مقابل استقلال تبدیل به گل نشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ امین قاسمی‌نژاد پس از شکست 2 بر صفر تیم پدیده مقابل استقلال اظهار داشت: آنالیز خیلی خوب کرده بودیم، ولی متأسفانه در نیمه دوم گل بدی روی ضدحمله خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد هم با تعویض‌هایی که کردیم توانستیم بازی را مدیریت کنیم. موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم و دو توپ‌مان به تیر خورد. به نظرم روز بد ما بود که توپ‌های‌مان به گل نرفت.

وی درباره اینکه قطعی برق باعث از دست رفتن تمرکز تیم پدیده شده است، گفت: ما تلا‌ش‌مان را کردیم. شاید چند دقیقه که برق‌ها رفت سرد شدیم، ولی کاری نمی‌توان کرد و این شرایط برای هر دو تیم بود.

قاسمی‌نژاد در مورد احتمال پیوستنش به استقلال در فصل بعد، عنوان کرد: فعلاً شش،‌ هفت بازی مانده و باید ببینیم قسمت چه می‌شود.

حسینی: بازیکنان استقلال به دنبال کارت به کارت کردن هستند/ الهلالی‌ها به امکانات ما می‌خندندمظفری: غلامی قضاوتی متوسط در یک بازی آسان داشت/ برخورد توپ با بازیکن استقلال پنالتی نبودنوازی: داور کاری کرد که 3 امتیاز به استقلال برسد/ برای فدراسیون فوتبال متأسفم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده استقلال ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد تیم فوتبال پدیده استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد

امیر قاسمی منجزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات امسال به بهترین نحو برگزار شد که جا دارد از آقایان جمالپور و زمانپور تشکر کنم که واقعاً تلاش شبانه روزی داشتند.

وی با بیان اینکه چند نفر از کشورهای خارجی در مسابقات یادشده شرکت کردند که امید است بازخورد خوبی برای استان خوزستان داشته باشد، اضافه کرد: از ۶ وزن ۴ تا خوزستانی قطعی است که امیدواریم بیشتر شود.

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: مسابقات را دو سال قبل داشتیم و لیگ برتر را سال گذشته میزبانی کردیم و امیدواریم مسؤولان خوزستان بیشتر کمک کنند تا این مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

قاسمی منجزی یادآور شد: از سال ۸۲ تا ۱۴۰۲ در معیت تیم‌ملی بودم و تمام تلاشم را برای تیم‌ملی انجام دادم.

وی گفت: میرزازاده قهرمانی آن بخش کوچکی از پهلوانی او است، او آنقدر از همه نظر پهلوان هستند و در تمام‌مراحل زندگی قهرمانی و پهلوانی زندگی می‌کند و عزم را جزم کرده که تاریخ ساز شود. او اولین کسی است که توانست رضا کابالپ را ببرد و شاهکار کرد که امیدواریم با طلای میرزازاده کلکسیون افتخارات کامل شود.

کد خبر 6089344

دیگر خبرها

  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!