Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این بازی که شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد هر ۲ تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

تیم قشقایی برای فرار از منطقه خطر و تیم خوشه طلایی هم که مدعی صعود به لیگ برتر است با احتیاط  بازی را آغاز کردند.

 نیمه نخست هر ۲ تیم بازی پایاپایی در میدان میدان به نمایش گذاشتند و  ترس از شکست  موجب شد هر ۲ تیم پس از اینکه توپ را از دست  می دادند به دفاع رفته  تا از دروازه محافظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعت دروازه بان تیم قشقایی  

در حالی که بازی در لحظات پایانی سرعت  بیشتری به خود گرفته بود، دقیقه ۴۲  سجاد تقوی بر روی اشتباه دفاع تیم میزبان با گودرز داوودی دروازه بان تیم قشقایی تک به تک شد که خروج به موقع  این بازیکن مانع از فروپاشی دروازه  تیمش شد و توپ برگشتی  باز هم نصیب بازیکنان تیم ساوه شد که بازهم سنگربان تیم قشقایی اجازه نداد میهمان به گل برسد و با شجاعت مانع از فرو ریختن دروازه اش شد .

اما این پایان کار در نیمه نخست نبود زیرا فرصت خوبی نصیب مرتضی سنجانکی مهاجم تیم قشقایی شد اما نتوانست این فرصت را تبدیل به گل کند و سرانجام نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت.

دفاع ضد حمله

نیمه دوم تیم ساوه به لاک دفاعی فرو رفت  و چشم به ضد حمله با ارسال توپ های بلند به  پشت مدافعان میزبان داشت  تا از این شیوه به گل برسند اما  بازیکنان قشقایی با هوشیاری اجازه ندادند دروازه آنها باز شود.

در لحظات پایانی بازی نیز بر روی یک ضد حمله می رفت تا دروازه تیم قشقایی باز شود اما باز هم مانعی به نام گودرز داوودی اجازه نداد آنها به گل برسند تا این سنگربان بهترین بازیکن میدان باشد و تیم قشقایی باید قدر او را بیشتر بداند.    

سر انجام این بازی با نتیجه بدون گل پایان یافت.

تیم قشقایی با این تساوی  با ۳۴ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند اما خطر این تیم را همچنان تهدید می کند.

تیم خوشه طلایی هم ۴۷ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده پنجم همچنان به عنوان مدعی باقی ماند.

 سایر مسابقات لیگ دسته یک در جریان است و دیدار تیم های استقلال خوزستان و فجر شهید سپاسی در پایان نیمه نخست بدون گل مساوی شد.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست یکم کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز در خطر سقوط قرار دارند، هر چند گل ریحانی ها سقوطشان قطعی شده است.

برچسب‌ها ساوه لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز ساوه لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز تیم قشقایی نیمه نخست بدون گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

کد خبر 6088730

دیگر خبرها

  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه