Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرسپولیس در حالی با برتری مقابل تراکتور برای چهارمین سال متوالی قهرمان سوپر جام ایران شد که این قهرمانی سیزدهمین جامی است که سید جلال حسینی مدافع تمام نشدنی پرسپولیس بدست می‌آورد.

کاپیتان پرافتخار سرخ پوشان ٨ قهرمانی در لیگ با سه تیم سایپا (یک مرتبه)، سپاهان (سه مرتبه) و پرسپولیس (چهار مرتبه)، یک قهرمانی جام حذفی با پرسپولیس و ۴ قهرمانی سوپر جام را با پرسپولیس در دوران فوتبالش کسب کرده و این احتمال وجود دارد باز هم به این قهرمانی‌ها اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که بعد از قهرمانی در سوپر جام بسیار خوشحال بود به مورد جالبی اشاره کرد و به نوعی برای سایر تیم‌های لیگ برتری کری خواند.

او که بعد از بازی با تراکتور مشغول جشن و پایکوبی بود با دیدن سید جلال گفت: ماشالا به سید. فکر می‌کنم او به اندازه کل تیم‌های لیگ جام قهرمانی دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه سیدجلال حسینی محمدحسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست