Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:26:30 GMT

قاسمی‌نژاد: سرنوشتم برای فصل بعدی نامعلوم است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۹۷۲

قاسمی‌نژاد: سرنوشتم برای فصل بعدی نامعلوم است

کاپیتان تیم فوتبال پدیده معتقد است که امروز روز تیمش نبوده و آن‌ها موقعیت‌های پرشماری را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه" امین قاسمی‌نژاد کاپیتان و مهاجم تیم فوتبال پدیده که امشب 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و عملکرد خوبی را از هم از خود نشان داد، در پایان بازی با استقلال در گفتگو با خبرنگاران در میسکدزون ورزشگاه آزادی گفت: اول به تیم استقلال بابت پیروزی‌شان تبریک می‌گویم؛ آنالیز خیلی خوبی کرده بودند، متاسفانه در نیمه دوم گل بدی روی ضدحملات خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین موقعیت خلق کردیم که متاسفانه دو تا ضربه ما به تیرک خورد و روز بد ما بود که توپ‌ها به گل نرفت.

 

قاسمی‌نژاد در واکنش به قطعی برق ورزشگاه گفت: ما تلاش‌مان را کردیم، بعد از قطعی برق 5 تا 10 دقیقه تقریبا سرد شدیم؛ ما سوار بازی بودیم که برق رفت ولی کاری نمی‌شود کرد و برای هر دو تیم اتفاق افتاد.

 

کاپیتان تیم پدیده درباره سرنوشت خود در فصل آینده گفت: فعلا 6 7 بازی دیگر باقیمانده است تا لیگ تمام شود؛ ببینم قسمت چه هست و چه اتفاقی برایم خواهد افتاد.

شهر خودرو امین قاسمی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو امین قاسمی نژاد قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است که جلوتر از سایر نفرات آبی پوشان وارد زمین خواهد شد.

روزبه که حتی با وجود حسینی هم رهبر بازیکنان استقلال درون زمین است و با توجه به پست کلیدی در قلب زمین بیشترین ارتباط را با بازیکنان مختلف دارد، در این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات خود را دنبال خواهد کرد و باید آبی‌ها را به سمت کسب سه امتیاز و ماندن در صدر جدول رهبری کند.

چشمی که در سال 94 به جمع آبی پوشان پیوست و در این مقطع یک بار به مقصد قطر استقلال را ترک کرده، در نهمین سال حضور در استقلال دومین کاپیتان تیم است و حالا جلوتر از حسینی غایب بازوبند را بر بازو می‌بندد تا برای اولین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی به دست کسی جز سیدحسین بسته شود.

دیگر خبرها

  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان