Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین مرادمند پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم استقلال مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: واقعاً هیچ چیز نداریم. ما فقط به خاطر هواداران بازی می‌کنیم. من باید به‌عنوان بازیکن از فوتبالم لذت ببرم. هوادار می‌خواهد از فوتبال لذت ببرد. اگر می‌دانیم این بازی عادلانه نیست وارد آن نشویم.

وی درباره مشکلی که پیش از بازی به دلیل برگشت خوردن چکش پیش آمده بود، گفت: چهار ماه است این اتفاق برای من افتاده است و من با این شرایط بازی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس‌ام‌اس‌های تهدید آمیز، زنگ‌ها و … . من فقط این حرف‌ها را به مددی می‌زنم. او به جای اینکه شب قبل از بازی تمرکز تیم را به‌هم نزند،‌ خودش مصاحبه می‌کند و تمرکز سرمربی تیمش را می‌گیرد. من فقط می‌گویم آقای مددی! شما که می‌گویید چک من را مشاور هیئت مدیره پرداخت کرد،‌ بروید و قرارداد من را بخوانید، چقدر باید در ماه‌های نهم، دهم و یازدهم سال گذشته به من پرداخت می‌کردید؟ اصلاً چک شما را قبول نداشتند، من خودم چک دادم چون دوست داشتم به استقلال بیایم.

مدافع تیم استقلال در مورد اینکه مبلغ چک او چقدر بوده است،‌ عنوان کرد: مبلغش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون را باشگاه قبول کرد و بقیه‌اش را من گفتم از قراردادم می‌دهم، اما همه چک‌ها را خودم دادم.

مرادمند در مورد اینکه احمد مددی معتقد است او مبلغی را در ابتدای فصل دریافت کرده است، بیان کرد: من می‌گویم دادند، ولی از مبلغ قراردادم پس چقدر به من دادند؟ اگر آن پول را جزو رضایت‌نامه من حساب کنند، پس من تا الان ۲۰ درصد گرفته‌ام.

وی در واکنش به این پرسش که امروز قصد بازداشت او را داشتند، گفت: بله، جا دارد از فرزاد و فرهاد مجیدی تشکر کنم که آمدند و صحبت کردند. آقای نامداری هم در این چند روزه حمایت کرد. واقعاً از او تشکر می‌کنم که حداقل از ما حمایت کرد. واقعاً اگر استقلال این است بگویید ما بازی نکنیم. ما فقط به عشق هواداران بازی می‌کنیم. تلخ‌ترین اتفاق استقلال برای منِ حسین مرادمند افتاد.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهید اسحق مددی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پیکر حاجیه خانم فاطمه مددی مادر شهید والامقام اسحق مددی روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در گلزار مومنین میانه تشییع و در قطعه شهدا و ایثارگران به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید اسحق مددی از شهدای دوران دفاع مقدس دراردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در سن ۲۵ سالگی در منطقه سوسنگرد به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!