Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم جشن شب میلاد امام رضا(ع) در حرم منور رضوی یک مهمان ویژه داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مراسم جشن شب میلاد امام رضا(ع) امشب در بارگاه منور حضرت رضا(ع) برگزار شد.

صحن‌ها و رواق‌های حرم منور رضوی آذین بندی و چراغانی شده است و در سراسر صحن و سراها جشن و سرور با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیحه سرائی سیدمهدی میرداماد و مداحان اهل بیت(ع) بخشی از برنامه‌های امشب در بارگاه منور رضوی است.

در بخشی از این مراسم جشن دختر شهید سلیمانی که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حاضر شده بود اظهار داشت: اینکه همه ما امروز و امشب در این مکان مقدس باشیم توفیق بزرگی است و بر خودم واجب می‌دانم از برگزار کنندگان این مراسم که بنده را برای حضور در این بارگاه ملکوتی دعوت کردند تشکر کنم.

زینب سلیمانی افزود: بابت حضور باشکوه مردم در حماسه بزرگ انتخابات نیز تبریک می‌گویم که از یک امتحان بزرگ دیگر ملت ما سربلند خارج شدند و از این امتحان بزرگ پیروز سرافراز خارج شدند.

طرح "معین الضعفا" ویژه تشرف سالمندان به حرم رضوی اجرا می‌شود‌شور و شوق مردمی برای رای دادن در حرم رضوی + تصاویرپوشش لحظه‌به‌لحظه اخبار انتخابات ـ استان خراسان رضوی| آغاز فرآیند انتخابات در بیش از 5000 شعبه اخذ رای خراسان رضوی / ‌صفوف اخذ رأی مردم در حرم رضوی ‌+ فیلم

وی خاطرنشان کرد: خودم را در جایگاهی نمی‌دانستم که امروز و امشب صحبت کنم و صرفاً خواستم عرض ادب کنم و میلاد علی ابن موسی الرضا(ع) را تبریک بگویم؛ باید از این فرصت استفاده کنم و یک نکته بسیار مهم را عرض کنم که شهید سلیمانی سرباز مردم عزیز ایران و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادم تک تک شما عزیزان با هر عقیده و جناح سیاسی بود و در این راه جانش را فدای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی کرد.

دختر شهید سردار سلیمانی گفت: کشورمان در مرحله حساسی است و شهید سلیمانی این امانت گرانبها را به ما سپرده‌اند؛ ایشان گفتند جمهوری اسلامی حرم است؛ ما در قبال کشورمان مسئول هستیم و با هر عقیده سیاسی و تفکری باید تلاش کنیم که به مردم خدمت کنیم و سعی کنیم ایران عزیزمان هر روز سربلندتر و موفق‌تر در چشمان جهانیان نشان دهیم. خانواده شهید سلیمانی تا ابد مدیون لطف و محبت شما نسبت به این شهید عزیز هستند و تا ابد عشقی که شما به شهید سلیمانی دارید را با هیچ چیز عوض نمی‌کنیم و در هر شرایط و جایگاهی تلاش می‌کنیم به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/281/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد شهید سلیمانی حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان

حجت الاسلام اسماعیل تدینی_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق(ع) با برگزاری مراسم سخنرانی و کرسی های تلاوت قرآن کریم در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان افزود: ویژه برنامه‌های گرامیداشت  شهادت امام صادق(ع) از روز گذشته در بقاع متبرکه گیلان با برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام تدینی خاطرنشان کرد: ۱۳۲ مبلغ بومی و مربیان قرآن کریم بقاع متبرکه در برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفر صادق(ع) مشارکت دارند.

وی افزود: ۲۵ ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه شاخص گیلان با توزیع چای و آش نذری و پخش مرثیه سرایی یاد و خاطره امام صادق(ع) را گرامی خواهند داشت.

حجت الاسلام تدینی از عموم مردم گیلان برای شرکت در مراسم گرامیداشت امام صادق(ع) در بقاع متبرکه دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)